Gå til innhold
Fiskersiden

Noe mere stasj...


Ginny
 Share

Recommended Posts

Quote:

Fox stalker stangbag, Brukt masse, men klarer ikke helt å se hvorfor denne skulle være dårligere enn en ny, det er en semiåpen løsning, hvor man får med det aller meste man trenger som opptacklede stenger, sammeslåtte stenger, banksticks, parasoll, håver og håvskaft osv. Virker som det er en kvalitet i noen av foxproduktene som gjør at de er umulig å slite ut. Selges høysbydene over 250,-

Semiåpen? ...er det ikke glidelås langs hele den ene langsida?

Trodde det bare var en fox stalker variant jeg, men det ligger nå et bilde ute og alle har selvfølgelig mulighet til å trekke budet hvis de hadde sett for seg noe annet;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok helt sikkert, er vel bare jeg som har trodd det har hett noe helt annet enn det det har hett. ;-)

Føler meg litt teit pluss at jeg føler jeg har lært noe da selger jeg altså en rod Quiver, er nok også det jeg har brukt den som, med et par sleeves og masse dritt oppe i. Holdall har jeg aldri kalt det i hvetfall.

Moralen må vel være å ikke oversette engelske ord da det fort blir tull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det bare var en fox stalker variant jeg, men det ligger nå et bilde ute og alle har selvfølgelig mulighet til å trekke budet hvis de hadde sett for seg noe annet;-)

jop da kan du ha den liggende :) om ingen andre vil ha den

Bedchair (PS! Dette er seng, ikke stol, Link ;) ) NOK 300,-

sorry per men bare må 350,- trenger en til jentungen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.