Gå til innhold
Fiskersiden

Noe mere stasj...


Ginny
 Share

Recommended Posts

Hei har funnet frem noe mere som skal selges.

Har satt i mine øyne lave priser, da utstyret ikke blir brukt i dag og ikke vil bli brukt i overskuelig fremtid, og plasshensyn.

Det er mulig å komme og se på alt utstyret i Sarpsborg ellers skal jeg kjøre til hytta førstkommende fredag og kan ta med og levere på veien i Østfold, Oslo, Akershusområdet, da jeg skal plukke opp noe selv.

Alle auksjonene avsluttes i morgen da jeg synes det funket dårlig å dra ut ting for at flere skal by. Alt som er over minstepris eller over null på gjenstander som ikke har minstepris er borte. Håper bare noen kan bruke det da jeg ikke gjør det. Klokka 14.00 er budrundene over, skal kjøre på hytta i morgen så kan ta med eventuelt stæsj og levere på veien Særp/Vikersund.

Det er en stk Bedchair, veldig solid variant og meget ypperlig for oss over eller rundt 100 kilo,

Den har tre bein og er bunnsolid, eneste drawbacket er at den er noe tung og uhåndterlig hvis man skal fly langt ute i skogen, selvom jeg har dratt den med meg til Flesjøelva noen ganger.

Mimimumspris 250,-kroner ( Hadde jeg hatt behov for en bedchair hadde jeg lett betalt 500 for den en gang til.)

Det er et stk isbor ur-rantanen konkurransebor, 110-105 mm. Har fungert veldig bra for meg i mange mange år, men da jeg kjøper meg et nytt MoraNova tenkte jeg å selge dette, Boret er fullgodt den dag i dag, selges kun fordi jeg ikke har plass til mer enn et bor. For de som skal fiske konkurranser, småørret, abbor osv osv er dette et godt og rimelig alternativ, evt til poden!

Minimumspris 500,-

0909201012052286487c8e0c4a2283.jpg?31

Stor avkrokingsmatte til Karpe, stor som bør være ypperlig for gjeddemeitere, karpemeitere om det er i Norge eller utlandet.En slik matte blir på en måte ikke gammel, den blir bare innfisket, men holder år etter år hvis man har plass og det er en slik matte man har bruk for.

Minimumspris 150,- for å få igang bud

0909201012068678d1cee493447da2.jpg?1

Dam Stangbag for ismeitestenger, ubrukt og uåpnet kjøpt av Leirud fiske selges høystbydene over 100,-

0909201012359cdf1e52b16d41aea3.jpg?45

090920101206d68f473573af44daae.jpg?17

Selger to stk Mustad dybdemålere ubrukt og begge ligger vel i innpakning hvis jeg ikke husker feil? Gi bud.

Vet ikke om Mustad har mer enn en type, emn det er den med hjul som sena skal gå på osv, virker solid aldri testet den.

Ellers har jeg en God gammel Shakespeare Meitekasse som gis bort, med skrin oppe i til å ha noen dupper og slike ting i.

Ypperlig for juniorer som ikke har mye penger og vil ha en sittekasse de kan ha utstyret i når de meiter. Den er gørgammel og arvet av Tom Ole en gang i tiden. Fin å bruke hvis man har lyst til å prøve seg litt på konkurransemeite eller ikke skal gå altfor langt. Disse varer til du dør!

090920101233a8809a6c43d245ddaf.jpg?41

Dette var bare bildet av innholdet, Søk på shakespeare seatbox på nettet så finner du den. Leveres med ben med festeanordning.(TO som har ordnet)

Gis bort til den første som bestemmer seg for å hente den i Sarpsborg, ser de nye ligger på ca 30 pund pluss så det er absolutt noe å ta med seg hvis man ikke har noe. Med bærestropp!

Abu Conolon, med snellefeste for mutliplikatorstang og snellefeste.

Har personlig ikke brukt denne heller og stanga er i fin stand, men jeg vet fint lite om den. Tror den er kjøpt på Nordby i Sverige på en slik outlet en gang i tiden. Selges høystbydene kan ikke tenke meg den er noe verdt???

090920101218f02aa786995e4e5684.jpg?93

Gis bort hvis ikke går det på søpla, Vivtek Kveitespyd uten spiss;-)

Samme med en gammel havfiskestang med defekte ringer og irret topphjul, stanga heter project et eller annet og er kun hvis noen har lyst til å prøve å reparere litt. Må hentes I sarpsborg.

Snelle:

090920101207a87ecbb9f62b4d55aa.jpg?43

0909201012406de7df4afa9241abbd.jpg?79

Står noen nummer og greier som jeg kan skrive ned hvis interesse, tror jeg har testet den under ismeite for lenge siden uten at jeg har noen veldig sterke meninger om den. Er nok et resultat av en tur på Nordby en gang i tiden dette og, selges høystbydene.ikke brukt i saltvann

Annen snelle:

Ambassadeur Seven, kjøpt brukt for en del år siden. helt grei dorgesnelle, lett havfiske et eller annet.

Er vel ikke noe jeg har tatt veldig godt vare på, men er vel heller ikke noe jeg har brukt noe særlig.

Selges høystbydene. Ikke brukt i saltvann.

090920101206d4e4e4748475494d9a.jpg?77

Mere annen snelle, Dam ATP Baitrunner med ekstra spole:

0909201012334fcbffb2e84740499f.jpg?90

Sikkert helt grei, kjøpte den for under 1000 spenn en gang i tiden, fant frem en ekstra spole til den når jeg rotet litt. Leverer med en tube med snellefett til kjøperen.

Milo Stratos Matchstang, Medium matchstang, Mint condition 3,9 meter lang, tipper den er brukt en gang selges høystbydene over 500,-

Det er denne stanga garantert verdt, minns jeg ga 1500,- for den ny i Norge vel og merke.

0909201009369074091d431f463cac.jpg?23

090920100923e7850fac12c642578a.jpg?95

Fox stalker stangbag, Brukt masse, men klarer ikke helt å se hvorfor denne skulle være dårligere enn en ny, det er en semiåpen løsning, hvor man får med det aller meste man trenger som opptacklede stenger, sammeslåtte stenger, banksticks, parasoll, håver og håvskaft osv. Virker som det er en kvalitet i noen av foxproduktene som gjør at de er umulig å slite ut. Selges høysbydene over 250,-

Har tatt bilde av både denne og Milostanga, som jeg skal få lagt ut i kveld så bare at det ikke lå inne på fotoknudsen.

Garbolino stangbag, godt brukt, men i grei stand, plass til masse stenger banksticks osv.

Selges høystbydene over 100,-

090920101202a712afe6f6ae43839d.jpg?33

Halibut Pellets, ble kjøpt for fire fem år siden, 8 uåpnede poser fra Mistral med kveitepellets, vet ikke om dette duger til noe, men det er vel fishmeal av en eller annen variant, men hvis noen vil ha det så kan de få det for en femtilapp. Ga betydlige mer. Funker kanskje å male opp og ha som noe fishmealbasert???

090920101237a0896b13edef409cbd.jpg?25

Endret av Ginny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg en God gammel Shakespeare Meitekasse som gis bort, med skrin oppe i til å ha noen dupper og slike ting i.

Ypperlig for juniorer som ikke har mye penger og vil ha en sittekasse de kan ha utstyret i når de meiter. Den er gørgammel og arvet av Tom Ole en gang i tiden. Fin å bruke hvis man har lyst til å prøve seg litt på konkurransemeite eller ikke skal gå altfor langt. Disse varer til du dør!

Her bør noen kjenne sin besøkelsestid.

Har selv en slik kasse, og den bruker jeg fortsatt. Ble kjøpt inn i 1986 og like fin! :)

(skjønner ikke hvorfor du kvitter deg med denne, Lak? :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bør noen kjenne sin besøkelsestid.

Har selv en slik kasse, og den bruker jeg fortsatt. Ble kjøpt inn i 1986 og like fin! :)

(skjønner ikke hvorfor du kvitter deg med denne, Lak? :) )

Fordi jeg ikke har plass, har ny kasse på vei og denne vil uansett ikke bli brukt mer.

Har ingenting å gjøre med at jeg blir ledd av hver gang noen ser den, lover. Hvis en Junior blir litt mere interessert i meite er det bare hyggelig og jeg kunne aldri tatt betalt av noe jeg har fått uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så kommer det mere info har også en vanlig stangbag som det er dags å kvitte med med lukket sak, pluss en fox stalker stangbag som også har gjort jobben for meg, Skal knipse og ordne utover i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min vil veldig gjerne overta ismeitekassen,da hun fikk basillen forrige vinter.

Kjøper gjerne 2stk sneller av ukjent fabrikat og 2ismeitestenger som kan brukes til lett isfiske på sjø/mjøsa.

Eneste ulempen er at jeg ikke kan få hentet det før i slutten av oktober...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quote:

Fox stalker stangbag, Brukt masse, men klarer ikke helt å se hvorfor denne skulle være dårligere enn en ny, det er en semiåpen løsning, hvor man får med det aller meste man trenger som opptacklede stenger, sammeslåtte stenger, banksticks, parasoll, håver og håvskaft osv. Virker som det er en kvalitet i noen av foxproduktene som gjør at de er umulig å slite ut. Selges høysbydene over 250,-

Semiåpen? ...er det ikke glidelås langs hele den ene langsida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.