Gå til innhold
Fiskersiden

Follllllo


villlax
 Share

Recommended Posts

Konge thumbsup.gif nå gjenstår det bare at vålerenga tar gullet i fra rosenborg!

:) Prøver du og være morsom. Det skjer ikke.

:) Men rett skal være rett. Rosenborg virket slitne, og spilte ikke slik de kan. Ikke direkte dårlig. Og Follo kriget fra start til slutt, og helt klart de overgikk seg selv. Og all ære for det. Men jeg tror dette var århundrets kamp for Follo. Satt ved siden av formann i Follo FBK og Hoftun fra Rosenborg, og ingen av de sa noe særlig under kampen, men en av de "sa litt da" fløyta gikk for ferdig tid etter ekstraomganger. Men den innsatsen og krigersheten Follo viste er det bare å ta av seg hatten for. Ingen av de var defensive heller. Det kunne fort ha vippet i begge retninger med både en og to mål til for begge lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All honnør til Follo :hailfs: Og bra for fotballen at det er noen lenger der nede som enda kan hevde seg i NM. Det er jo derfor vi har NM, alle skal få prøvd seg. Og det lyktes denne gang for Follo. Hadde jo vært mektig morsomt om de kom helt i mål :)

Men hva skal man si om RBK ? Jeg ble egentlig ikke så veldig overrasket, har sett det gang på gang. Enten i cupen, eller en seriekamp før en viktig kvalik til CL eller en viktig kamp ute i Europa. Spillerene ser ikke motivert ut i det hele tatt, det virker som de egentlig ikke er så særlig interessert å bruke krefter. Bruker cup-kampene som lett trening. Særlig med et stramt kampprogram fremover. Ser ut som de prioriterer det viktigste. Serie, og Europa-ligaen. RBK ville sikkert til finalen, men jeg tror ikke de ville slite seg fram dit ! Joda, både Eggen og spillerene sier at de var topp motivert, men jeg tror dem ikke. Hadde dette vært en "viktig" kamp, tror jeg ikke Eggen hadde smågliset. Han ville ha gått i flint ! Jeg tror det er et aldri så lite skuespill når de later som de er deppa. Tror det vil bli en helt annen holdning og guts allerede til helga og neste seriekamp. For seriegullet har de endelig forstått er ganske så viktig, mtp. evt. CL neste år :blush:

Men som sagt, all honnør til Follo. De var topp motivert, og hadde alt å satse og vinne på bare denne kampen :D

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd egentlig at det har blitt slik at det ligger så lite prestisje i cupen. Har det med det å gjøre at cupfinalen har blitt sponsorfest kanskje, og ikke den festdagen for ekte supportere som den en gang var.

Det er ganske stor forskjell på cupbataljene mot Brann i 88, der hele Ullevoll var fullsatt av røde og svart/hvite ekte supportere, og dagens cupfinaler med noen supportere på kortsidene og langsidene fulle av klappende sponsorer som sitter kvelden før kampen og lurer på hvilket av finalelagenes skjerf de skal ikle seg på kampen.

Synd, men absolutt ingen unnskyldning for fadesen i går.

Når det er sagt, så gjelder det jo ikke bare laget, men trøndere generellt. Det var jo null trykk rundt finalebilletter, hotellrom, fly og lignenede. For 20 år siden hadde dette vært en "snakkis" i tre uker før semifinalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver ikke å være morsom på noen som helst måte, det kan skje mye på 6 kamper smile.gif

RBK slår VIF, og da leder de med 10 points :P

Og da er det 5 kamper og 15 poeng å sloss om igjen da. Tror ikke RBK roter det bort nei :D

Men det er sikkert veeeldig mange som sitter og håper på det.

Vi skal vinne 3 på rad (neste år) :mellow:

Forøvrig gleder jeg meg til å se Follo i Europacup neste år :lolu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.