Gå til innhold
Fiskersiden

Daiwa saltist 40H


Mr Tucker
 Share

Recommended Posts

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er den grei sier vi. 270 m er jo ingenting å spole på. ***** så treg posten er når man venter på noe! Hm. Språket mitt blir sensurert? Hvorfor det? Skriver jo daglidags nord-norsk tale....

Endret av Mr Tucker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den grei sier vi. 270 m er jo ingenting å spole på. ***** så treg posten er når man venter på noe! Hm. Språket mitt blir sensurert? Hvorfor det? Skriver jo daglidags nord-norsk tale....

Egentlig ville vi sensurere bort alt alle nordlendinger sa, men så var det noen som mente at det ville være dårlig gjort, så da tok vi bare vekk det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, helt greit - driver sånn daglig på jobben. Folkeopplysning kaller vi det. Har når fått halvparten til å gå over fra å si "daæven han steike i innerste "#¤%# 5¤% #¤% 345 #¤ %###¤% #¤%" "til "FILLERN!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, helt greit - driver sånn daglig på jobben. Folkeopplysning kaller vi det. Har når fått halvparten til å gå over fra å si "daæven han steike i innerste "#¤%# 5¤% #¤% 345 #¤ %###¤% #¤%" "til "FILLERN!"

Neste mål må være å få dem til å holde totalt kjeft alltid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Væl, æ har gått over tell uttrøkk som "å fader", "fy filla", "dæggærn" og "du store alpakka". Dessuten nytter det ikke bare å finne kveiteplassene, Du må også ha bart, 4 år gammel sneip, kols, hentesveis, helsetrøye og si ting som "njæ, æ fikk no roindt hoinnerogtrædeve kilo på første stampen og sjyen va foill av mussa" på vhf'en hvis du skal få fisk her oppe. Skal man blendes inn så må det gjøres skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Væl, æ har gått over tell uttrøkk som "å fader", "fy filla", "dæggærn" og "du store alpakka". Dessuten nytter det ikke bare å finne kveiteplassene, Du må også ha bart, 4 år gammel sneip, kols, hentesveis, helsetrøye og si ting som "njæ, æ fikk no roindt hoinnerogtrædeve kilo på første stampen og sjyen va foill av mussa" på vhf'en hvis du skal få fisk her oppe. Skal man blendes inn så må det gjøres skikkelig.

Hvis du noensinne sier noe av det der over når du er med på havet så hiver jeg deg på land i første og verste fiskeværet vi passerer. Og forøvrig, sånt språk hadde garantert resultert i at vi kun hadde fått sær ufisk sånn som kolje, brosme og lagesild... Bare se på hva slags fisk de brifer med på Sørlandsforumet :)

Endret av ØyvindK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Vel, da var utstyret kommet i posten. Vakkert! Snella er nydelig. Akkurat passe stor og slik som jeg ville ha den. Det gikk 270 m med whiplash (100 lbs) uten problem. Kunne sikkert fyllt 300 meter. Greys Siege er virkelig lekker. Gleder meg veldig til å prøve godsakene. Kjøpte meg også verktøykasse på biltema til pilker og jigger, men begge lokkene gikk til h..... på første åpning. Hurra. Så den må byttes. Fant meg forøvrig en flytedress til 450,- :rofl: Den har kostet over 2000,- fikk jeg beskjed om, men det var en gammel modell som de hadde hatt liggende på lager. Passet meg helt greit og hadde godkjent standard. Det blir bare en midlertidig dress til jeg får spart opp til noe bedre eller får en i julegave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.