Gå til innhold
Fiskersiden

stor ål i jakt og fiske


 Share

Recommended Posts

I tillegg er det jo en sjøørret på 2,64kg tatt "med hendene" i en aller annen bekk av to guttunger? Sprotsfiskeblad my ass

Vurderer nesten å melde meg ut av NJFF på grunn av denne! Dette sender jo helt feil signaler vedr. sjøørretforvaltninga. Det med ålen er jo også en stygg tabbe.

Nei, må få ordnet meg abbonement på Total Sea Fishing. Det er bladet sitt, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer nesten å melde meg ut av NJFF på grunn av denne! Dette sender jo helt feil signaler vedr. sjøørretforvaltninga. Det med ålen er jo også en stygg tabbe.

Nei, må få ordnet meg abbonement på Total Sea Fishing. Det er bladet sitt, det.

B) Er ikke ulovlig å ta en sjøørett med hendene om det ikke er fredning. En må se hvilke som har gjort dette!

Det er tross alt unger. Hadde det vært voksne folk så hadde jeg hengt meg på.

Var noe av det mest spennende jeg drev med som gutt å fange ørret med hendene i bekken hjemme. Dette var ikke sjøørett riktig nok. Og jeg er sikker på det er mange her på forumet som i sine yngre dager både fanget fisk med hender og annet. Må se an klientellet litt.

Selv om en kan være enig at det ikke er bra. Men litt overreaksjoner syntes dette er genrellt.

Endret av potbelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Er ikke ulovlig å ta en sjøørett med hendene om det ikke er fredning. En må se hvilke som har gjort dette!

Det er tross alt unger. Hadde det vært voksne folk så hadde jeg hengt meg på.

Var noe av det mest spennende jeg drev med som gutt å fange ørret med hendene i bekken hjemme. Dette var ikke sjøørett riktig nok. Og jeg er sikker på det er mange her på forumet som i sine yngre dager både fanget fisk med hender og annet. Må se an klientellet litt.

Selv om en kan være enig at det ikke er bra. Men litt overreaksjoner syntes dette er genrellt.

Jeg har ikke så store problemer med at disse guttungene fanga den sjøørreten. Men det burde ikke vært trykt i bladet, det er det jeg mener. Etter min mening burde NJFF tilstrebe å lære opp leserne sine til å ta bedre vare på sjøørreten. Har reagert litt på den sjøørretkonkurransen de kjører også, der det gjelder å ta den lengste sjøørreten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så store problemer med at disse guttungene fanga den sjøørreten. Men det burde ikke vært trykt i bladet, det er det jeg mener. Etter min mening burde NJFF tilstrebe å lære opp leserne sine til å ta bedre vare på sjøørreten. Har reagert litt på den sjøørretkonkurransen de kjører også, der det gjelder å ta den lengste sjøørreten...

:) Det siste er jeg helt enig i. Sø konkurranser burde ikke være ett tema. Nok annet og kjøre konker på.

Endret av potbelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.