Gå til innhold
Fiskersiden

You`ll never walk alone..


Karleif
 Share

Recommended Posts

Som lag gjorde vi en grei innsats, men vi scorer ikke på de sjansene vi får hjemme og borte.

Da hadde vi kanskje sluppet ekstraomganger og straffekonk.

Hvis Balotelli hadde primadonnanykker, så ser det ut som om han har gitt dem til Sturridge.

Han henger med leppa og dribler seg bort. Men det er mulig han trenger litt match-trening og tilpasse seg

et lag uten "Bitern". Og når Brendan hiver innpå Lambert så vet jeg at kampen er tapt. Selv med friske bein er han tregere enn de som har spillt i 90 min.

Kamprogrammet var tett nok og fra før, så det var egentlig greit med en exit nå enn seinere.

Og med ei så lang skadeliste på sentrale spillere måtte vi uansett ha valgt hva vi skulle ha satset på.

City-kampen må vinnes, så jeg håper at gutta har noe igjen etter 120 min. De virket veldig kjørt i ekstraomgangene. Selv hjemmefansen peip litt mindre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Endret av Potemkin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste tingen som gjør meg litt nervøs er at Mignolet ikke var helt på topp. Virket litt usikker i feltet i denne kampen.

Mulig det var Lovren som var skyld i det. :rolleyes:

Nå håper jeg at gutta har nullstillt seg etter denne kampen og unngår ei mine mot Burnley. :o

Men jeg håper at Sturridge får tillit fra start og finner tilbake til seg selv og er i scoringshumør når vi skal slukke alt håp

om CL-spill for van gal og gutta når de kommer på besøk. :lol: :lol:

Looney skal huske disse 90 min for resten av livet som sitt største mareritt :nurse::thumbsu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd ikke skuddet til Sturridge gikk inn etter 30 sek. Det var tidenes angrep. :dribble:

Etter den redninga og at han reddet skuddet til Henderson trodde jeg at dette skulle bli en lang kveld

med feberredninger og 0-0.

Men vi fikk hull på byllen og resten var overkjøring. Var ikke veldig bekymret for at vi skulle gå på ei blemme.

Men litt nervøs ble man jo etter at vi dro på håndbrekket.

Men en ting er sikkert. Lovren og Mignolet har ikke helt på samme frekvens enda. "Kompispasning" tilbake til en presset keeper er ikke i læreboka. Aller minst innenfor 5-metern.

Ellers så var det bra at Sturridge scoret etter å ha brent noen feite sjanser i de to siste kampene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er på gang og vi spiller fantastisk fotball hele veien, med mange spillere på skadelista. Har ikke den dagen så har en annen dagen, og du sitter hele tiden og venter på at noe skal skje. Det er så mye kreativitet og optimisme i laget at det er en fryd :)

Nå får vi bare håpe at Hendo snart skjønner at han ikke kommer til å bli en ny Gerrard. Kjenner jeg sliter litt med han akkurat nå. Lykkes i de siste kampene, men... også får vi håpe at mu snart slutter å snuble seg til heldige poeng, men nå får de en rad med vanskelige kamper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.