Gå til innhold
Fiskersiden

You`ll never walk alone..


Karleif
 Share

Recommended Posts

Forbereder meg til mandagen - det å klare å ti stille (jobber sterkt med det om dagen) og holde kjeft - og kun høre på alle unnskyldningene fra de som holder med laget fra den lite koselige byen noen mil fra Liverpool. :innocent:

Skal ikke si ett ord bare smile :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaal må nok bryte noen egne regler hvis han putter inn en kamprusten keeper. :P

Skulle det gå veien og vi drar i land en seier, så må han nok bite i gresset uansett keepervalg. :lol:

Uansett så må vi plukke opp tråden fra 1 omgang mot Wengers menn.

Kjøre over dem på eget gress ville vært passende hevn fra i fjor. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan akseptere mye - men ikke feighet (dette er ett lag vi hadde slått hadde vi turt) og null innsats.

En dritt hakkende kjedelig kamp, hvor uavgjort burde vært resultatet. Men hvor er gnisten, intensiteten, Gerrard, Scholes osv.

Er jeg snart tapt for kjøpegalen engelsk klubbfotball?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moreno på benken sammens med Ibe. Can som offensiv midtbane.

Feilpasninger, Null trykk på midten. BR må ha tatt ut laget i en drøm.

Pila pekte en vei og vi ble kledd av. Først etter 2-0 våknet vi litt.

Trøsten er at vi vant skuddstatistikken og hadde det peneste målet :lol:

Før nye spillere kjøpes inn bør vi gå i oss selv og spørre om vi har rett mann i sjefsstolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal BR få fred må vi vinne kveldens match og vise forbedring i spillet mot Everton.

Gjentar vi bedriften som mot mu, så ser jeg ingen annen utvei enn å gi han sparken.

"Vi trenger mere tid" har gått ut på dato.

En god trener skal få ut over 100% av spillermatrialet. Så kommer taktikken i tillegg.

BR klarer ikke mer enn 70% pluss at han sliter med taktikk og spillestil.

Jeg anser ikke Villa-kampen som et tegn på bedring(så den riktignok ikke) men å vinne med 1 mål mot et bunnlag på Anfield gjør meg bekymret. Spesiellt når vi slipper inn 2 mål.

Carlisle-kampen friskt i minne, så ser jeg fiasko skrevet med store bokstaver igjen. Men det er jo lov til å håpe at vi får rettet opp skuta.

For min del er Klopp førstevalget hvis Ancelotti er et annet alternativ.

Klopp og Can kan lokke til seg flere tyske spillere som kan få ro i de bakre rekker. Noe som vi har savnet.

Og ikke minst et midtbaneanker. Helst en kloning av Pirlo :)

Endret av Potemkin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ings på kanten fra start :o

BRrrrrrrrrrr


Ser ut som om Origi har gitt plassen til Ings. :goodjob:


Nå er jeg faktisk ikke sikker på hvilken formasjon det er.

Lallana spiller neppe hele kampen. Høyrekant, så venstre.

Ibe som spiller vingback må ha misforstått. Det er ikke ving og back.

Har forresten ikke sett han på venstresiden før heller.

Ikke rart det glipper bakover.

Uff uff.

Origi bytt side med Ibe og la Ings ligge foran mål.

Pliiiiis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Den følelsen.

På grunn av strikking, hekling og andre meget "viktige" ting på samme nivået denne høsten (i hvert fall ihht min bedre halvdel) så har jeg ikke fått sett altfor mange kamper + at det ikke er bestilt noen tur(er).

Men til helgen skulle jeg se kamp, alene hjemme med minsten, og eneste plan var kino på lørdag.

Forter meg å bestille billetter til en tidlig forestilling, for kampen skal jeg hjem til.

Den følelsen når jeg finner ut at Chelsea - Liverpool er tidligkamp og at jeg har bestilt/betalt kinobilletter til 13.30......... Har noen treffende ord om meg selv :innocent:

YNWA

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Slår vi antatt "dårligere" lag når vi sliter med spillet, så har vi tatt et stort steg i riktig retning.

Knokkellag som legger seg bakpå med kontringer som seiersresept er alltid et problem.

Men da er et samspillt forsvar en forutsetning som motgift :rolleyes:

Mignolets evne til å skape sjanser for motstandere har vi jo sett ved et par anledninger :wacko:

Keep it simple. Av og til er utsparkene hans på høyde med en klarering, så det er en del ting som burde bedres

hvis han skal beholde plassen.

Neste overgangvindu blir spennende. Får vi en Klopp-effekt der, så burde vi klatre ytterligere på tabellen og snuse på

CL-plass.

Walk on :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.