Gå til innhold
Fiskersiden

You`ll never walk alone..


Karleif
 Share

Recommended Posts

hehe - trenger ikke det. Moro å få fyrt dere og litt :D

men dere skriver at det gikk begge veier, men virker som det er flere av dere som er oppbrakte over at Terry ikke ble utvist... vil tro det er lettere å gjøre det bra mot Chelsea uten Terry på banen i 1,5 kamp ?

PS: så ikke kampen - men har sett målet til Riise i dag.. ubrukelig forsvarspill, det enkleste ville jo ha vært å klarere med høyre. Og han har jo oppigjennom årene vist at hans høyrebein vitterlig virker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - trenger ikke det. Moro å få fyrt dere og litt :D

men dere skriver at det gikk begge veier, men virker som det er flere av dere som er oppbrakte over at Terry ikke ble utvist... vil tro det er lettere å gjøre det bra mot Chelsea uten Terry på banen i 1,5 kamp ?

Terry burde vært utvist. Minst 3 stygge taklinger i ryggen og fikk bare et gult kort for en nedsparking av Mascherano når han var på god vei igjennom (orange i fargen.....).

Begge lag ble vel snytt for straffespark.

Chelsea fikk frispark i mot seg på grunn av angrep på keeper. Den var det kun en på bana som så. Nå ble det reddet på streken, men hvem vet hvis det ikke hadde blitt blåst.

Nedsparkingen av Kuyt på slutten var heller ikke pen. Da sto dommeren og så på og ass. dommeren to meter unna og vinket det videre.

++ når kommentatorene gjentatte ganger skryter av hvor flink dommeren er til å få mest mulig folk mellom seg og ballen så sier vel det sitt.

Kort sagt horribelt.

Regnet med at det er fyring, men er så j.... forbanna på hele dritten, selv om jeg tror at LFC måtte ha putta et mål på Stalingrad bridge uansett om det ble 1-0 eller 1-1 i går.

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

T

++ når kommentatorene gjentatte ganger skryter av hvor flink dommeren er til å få mest mulig folk mellom seg og ballen så sier vel det sitt.

Er ingen bombe at kommentatorene på tv3 er liverpool fans. Jeg satt å så kampen på sky sports og der var det en helt annen tone generellt etter hva jeg har hørt de pratet om på tv3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen bombe at kommentatorene på tv3 er liverpool fans. Jeg satt å så kampen på sky sports og der var det en helt annen tone generellt etter hva jeg har hørt de pratet om på tv3.

IGJEN: DE KOMMENTERTE DET BEGGE VEIER - HVOR MANGE GANGER SKAL VI SI DET (NÅ SKRIKER JEG) FOR AT DERE FOTBALL ANALFABETER (SKULLE IKKE FORUNDRE MEG OM DU VIFTER MED EN LITEN VIMPEL FOR mu) SKAL SKJØNNE DETTE!!!! VI SKYLDER IKKE JEG GJENTAR IKKE PÅ DOMMERENE. DE VAR RÆVA, BEGGE VEIER OG DET MENTE OGSÅ LFC-FANSEN I KOMMENTATORBUA (OG DA MÅ DET VEL VÆRE NOE I DET?)!!!

Hvis du ikke skjønner det, så lag din egen tråd og surmul, og pell deg vekk fra "vår" tråd! Eller enda bedre, ta deg en tur til Gunners tråden, der er de vant med å skylde på dommeren og uflaks en vei.....

Det er mulig at de er LFC fans eller ihvertfall liker stemningen på Anfield under disse kampene, men det er IKKE det vi snakker om her. Og hvis hele bøtteballeten i TV3 holder med LFC så skjønner jeg godt det..... Det gjorde (gjør? :o) også Solskjær, Carew m.fl.

:D

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finfin kamp i går, to esker mokkabønner og et morsomt kort er avsendt J.A.Riise.

Slaget på Stamford Bridge anno 2008 blir spennande. Håper sjølsagt at Chelsea tar seieren, men ser gjerne at dei scorer sine egne mål og at hr.Riise ikkje bruker kyllingfett i håret neste gong.

You`ll never walk again?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri i en uke - skal feire så sinnsykt :D:)

JADDA! Det er noen av oss som har det. ;)

Uansett, så er det fri for alle oss som ikke går i tog på torsdag, så det vanker trolig noen brune uansett. He he.

Kampen er forholdsvis åpen enda den, men med en liten fordel Chel$kij.

In Rafa we trust (ihvertfall når det gjelder CL!). B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god sans for humor har du, det skal du ha, men virkelighetsoppfatningen, fotballforståelsen, og innsikten i både andre og seg selv er det verre med...! :)

Bullseye - håper ikke arbeidsgiveren min finner ut dette, da ligger jeg tynt an i den stillingen jeg har klart å lure meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1785600.ece

mer spilletid for Riise skriver Nettavisen. Kanskje det var derfor han scoret selvmål, for å endelig bli lagt merke til igjen? Han trengte jo en "scoring" for å si det sånn, og da var det kanskje ikke så farlig hvilket bur han puttet ballen i? :D

Ja ja, den norske pressen. Skal nesten bli litt godt at JAR forsvinner til sommeren, kanskje det kan skrives litt om klubben igjen også........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foran kampen på onsdag, her er et par ord som beskriver Dogbreath ganske godt...:

"Didier Drogba has been banned from attending the funeral of Frank Lampard's mum, Pat. There is a genuine fear he may dive in the box!"

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-2 mot Brums idag.

Greit det med tanke på at vi stilte med B-laget. Fikk jo avklart en ting eller to, deriblant at ikke holder at Voronin klipper seg for at han skal få fortsette i klubben!

YNWA

Bring on Chel$cum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bånnskrapet frå Liverpool få samme behandling som United i dag.

What???

Münichs-søppel inne på vår fine tråd?

Wusj! Vekk med deg!

Patetisk av den fordrukne skotten Fergus og hans onde gjeng og i det hele tatt klage på "behandlingen".....

Huff.... :lol:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.