Gå til innhold
Fiskersiden

Ikke stem på FRP.


tryta
 Share

Recommended Posts

Fikk denne linken via FB.

http://www.frp.no/OPPDRETT.d25-TgRnUY5.ips

Enten har siden blitt hacket,eller så er de etter min mening stein stokk dumme!

Oppdrett.

Oppdrettsnæringen må gis bedre rammevilkår, og fri adgang til oppdrett av fisk og skalldyr uten andre restriksjoner enn de som følger av veterinær- og forurensningshensyn. Oppdrettsnæringen må være ekspansiv, produsere produkter av høy kvalitet. Det er for strenge vilkår for tildeling av konsesjon for oppdrett og konsesjonsordningen bør fjernes.

Vennligst hold denne tråden varm som en bakt potet,da vil de fleste få med seg hvilket parti man bør unngå å stemme på. :growl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du det lille partiet "De hjernevaskede relgiøse" også kalt Krf.

De hadde en raring som dro hue ut av pilleskapet å ble statsmenister enda partiet hadde mindre oppslutning enn de som de sammenarbeidet med.

Så hver eneste rassist,trygdede,pensjonist eller hvermannsen som ikke stemmer på Frp gir partiet ett spark i ræva.

VARM POTET.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nåh, de kommer aldri til makta alikevel, det ordner seg

tja, når man ser hvordan de rødgrønne roter det til for seg selv, og man tar meningsmålingene i betraktning, ser jo en FRP-H koalisjon ut som det mest realistiske alternativet ved neste korsvei. Derfor må FRP tas på alvor, inkludert deres miljø- og næringspolitikk. Hvis man virkelig mener det bør stilles strengere miljøkrav til o-næringen, og man er i mot oljevirksomhet i Lofoten, bør jo det også reflekteres i hvilke parti man stemmer på, selv om det i så henseende kanskje er vanskelig å finne noe godt alternativ? :growl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når politikerene sier noe i valgkampen for så å pisse oss oppetter ryggen noen uker etter valget så får man bare forakt for dem...

Like etter satanisten Bondevik kom til makten,så sa Per-Kristian Foss: Man kan ikke alltid holde det man lover.

Da var det sykehus og skoler som fikk reduksjoner fremfor tillegg som var lovet i valgkampen.

Frp har noe bra,men nå er jeg bare skremt.

Nylig dukket denne nyheten opp:

http://www.bygg.no/id/66761.0

Noen som kan komme med noe positivt i denne saken,da med tanke på hvordan vi ble rævkjørt etter privatiseringen av kraftverkene. Tenker da på dette:

Aksjonærene har sett seg nødt til å sette opp nettleien pga sviktende inntekter i kraftsalget. (Da var strømmen så dyr at pensjonistene frøs ihjel i sine egene hjem... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, når man ser hvordan de rødgrønne roter det til for seg selv, og man tar meningsmålingene i betraktning, ser jo en FRP-H koalisjon ut som det mest realistiske alternativet ved neste korsvei. Derfor må FRP tas på alvor, inkludert deres miljø- og næringspolitikk. Hvis man virkelig mener det bør stilles strengere miljøkrav til o-næringen, og man er i mot oljevirksomhet i Lofoten, bør jo det også reflekteres i hvilke parti man stemmer på, selv om det i så henseende kanskje er vanskelig å finne noe godt alternativ? ;)

Uff ja, men alikevel, ikke 1000 elefanter får meg til å vike fra Høyre! Men får satse på at hva enn FRP har på hjertet når det gjelder økonomi, innvandring og natur ikke kommer igjennom. Nå skal jeg ikke påskrive Høyre som verdens beste parti med tanke på Natur og Miljø, men noe bedre enn frp er de! Problemet med frp er at de alltid pisser den veien det blåser. Deres ord og mål har ingen mening, for alt er kortsiktig så lenge det er skriverier om det i media. Men i motsetning til mange andre (spesielt røde) skal jeg ikke si at de som stemmer frp er hverken dumme, teite, mindreverdige eller rasister. Hva folk stemmer er opp til dem selv og man får ta ansvar for sine handlinger i ettertid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida... hun er latterlig.

De virkelig skumle menneskene er velgerne.

Det er jo ikke sååå lenge siden sverige's velgere viste oss hvor skumle velgere kan være.

Takk Trym - som jeg skulle sagt det selv.

Stakkars kraftselskapene..

Det er ikke synd på kraftselskapene, det er synd på "oss" som har vært med på å privatisert store deler av denne bransjen. Det er som å pisse i buksa, det blir varmt men fort kaldt igjen.

Selge fra seg arvesølvet, som samfunnet kunne hatt en god inntekt (vet at de fremdeles har inntekter på det, men ikke i den størrelsesorden det kunne vært) på i mange år, og til en del utenlandske interesser er galskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med frp er at de alltid pisser den veien det blåser. Deres ord og mål har ingen mening, for alt er kortsiktig så lenge det er skriverier om det i media. Men i motsetning til mange andre (spesielt røde) skal jeg ikke si at de som stemmer frp er hverken dumme, teite, mindreverdige eller rasister. Hva folk stemmer er opp til dem selv og man får ta ansvar for sine handlinger i ettertid :D

HAHAHAHA!

Du er sånn en go'gutt Remy.

Slenger ut masse negativ kritikk om frp og da indirekte de som stemmer på det partiet, så avslutter du med en liten selvforherligelse der du hevder at de som stemmer ikke er dumme i din bok selvom andre sier at de er det.

Det er som den deilige "no offence-frasen" der man skal unnskylde sin egen fornærmelse av en person eller folkegruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA!

Du er sånn en go'gutt Remy.

Slenger ut masse negativ kritikk om frp og da indirekte de som stemmer på det partiet, så avslutter du med en liten selvforherligelse der du hevder at de som stemmer ikke er dumme i din bok selvom andre sier at de er det.

Det er som den deilige "no offence-frasen" der man skal unnskylde sin egen fornærmelse av en person eller folkegruppe.

:D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg er imponert over nordmenn/kvinner.

Er det noen jeg gjetter vil ta imot et fallende piano fra 10 etasje, så er det nordmenn.

Jeg sier ikke at dere er dumme, men at dere tar imot alt som kommer fra oven uten å protestere.

Hva skal egentlig til for at en nordmenn/kvinner sier nei til makta og står samlet mot dem?

Hva skal til for at nordmenn/kvinner gjør opprør og stormer Stortinget?

Det er det samme gnålet hver gang. Ingenting skjer. Ikke et eneste fakkeltog.

Tenk dere at verdensmesterene i fakkeltog ikke klarer å hoste opp ei fyrstikk engang.

Regjeringen vet hva som skal til. På tide med lykkepillen deres. "Det hadde vært mye verre med Frp".

Jeg ler meg skakk. :D

Endret av Potemkin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg er imponert over nordmenn/kvinner.

Er det noen jeg gjetter vil ta imot et fallende piano fra 10 etasje, så er det nordmenn.

Jeg sier ikke at dere er dumme, men at dere tar imot alt som kommer fra oven uten å protestere.

Hva skal egentlig til for at en nordmenn/kvinner sier nei til makta og står samlet mot dem?

Hva skal til for at nordmenn/kvinner gjør opprør og stormer Stortinget?

Det er det samme gnålet hver gang. Ingenting skjer. Ikke et eneste fakkeltog.

Tenk dere at verdensmesterene i fakkeltog ikke klarer å hoste opp ei fyrstikk engang.

Regjeringen vet hva som skal til. På tide med lykkepillen deres. "Det hadde vært mye verre med Frp".

Jeg ler meg skakk. :)

En liten refleksjon over hvor dumme vi nordmenn er. De dumme har det godt? I mange andre land har de ikke muligheten, fritiden, vilje eller energi til å snakke om og diskutere de tingene vi gjør her oppe. Vi har det så fint at vi finner på å diskutere den minste detalj i hvordan vi kunne fått det bedre. Mat, penger, å få det til å strekke til tror jeg ikke er den vanligste samtalen i norske hjem. Men derimot den he%&$$s regjeringen, skatter osv har nok en langt større andel av samtalne og debattene vil jeg tro! Og Ola Nordmann ville aldri tatt i mot ett fallende piano! Til det er vi for innesluttet og lite utadvent til å gjøre. Den Norske regelen er gjerne å stå og se på, eller late som man ikke ser det som skjer og gå videre med blikket en helt annen vei :) OG hvem bryr seg egentlig om hvem som styrer. Her kan en hvilken som helst potitbonde med halvferdig universitets utdannelse innen for hvilken som helst fag bli statsråd eller statsminister. INGEN problem! Norge er ett enkelt land. DEt eneste de trenger å vite er at vi får så så mye penger inn, da må det så så mye penger ut. Lynkurs i deflasjon, derivering og inflasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.