Gå til innhold
Fiskersiden

stor gjedde


kilgallon
 Share

Recommended Posts

ser ut som en skrøne. den ser ikke så stor ut, og man holder ikke 18.6 kilo på strak arm om du ikke er veldig sterk. den duden ser ikke ut til å være det.

Send gjerne link til bilde der han holder fisken på strak arm. På de bildene jeg har sett henger fisken på en vekt og gutten holder i kroken på vekten. Altså henger vekten i noe annet. Om man skal være kritisk så vær det på saklig grunnlag. Ta først et kritisk blikk på egen tolkning av bilder kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den tatt i åkersvika. link som jeg ikke tror på:

Min lenke

Vekta på den trur jeg er helt riktig, bare se på hvor tykk gjedda er fra bukfinnen og bakover. Ser man på andre bilder av 15+ gjedder så har de ofte slik fasong som denne gjedda, mens 10+ gjeddene mangler den siste bredden ned til halen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den tatt i åkersvika. link som jeg ikke tror på:

Min lenke

Da er det passelig å fortsette diskusjonen her: https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=58347 Blir fort litt rotete med for mange tråder om den samme gjedda. Spesielt når det er blandet inn en annen i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.