Gå til innhold
Fiskersiden

Audun drar til Skogseid!


Audun
 Share

Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av Audun

Glimrende Oz! Skal guide deg til røyesuksess[ :) ] Har virkelig trua nå, særlig etter ørreten. Kan du gi meg værstatus siste "30 døgn"? Bør sige nærmere ørret-temp nå...

Var på jobb i vatnet sist helg og da låg tempen på 5 grader på 3 meter men stiger nesten med en tidel dag for dag, alt avhengig av været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada! Skogseid er ikke bare bolerøyer, men også en fin plass for storørret. Selv er jeg godt fornøyd, da jeg tredoblet min personlige rekord (pluss litt til) fra 1,1 til 3,5.

Satser på at bilder kommer etterhvert.

Mvh (en lykkelig) Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av RobertL

Hvordan går det med Audun da? Drar han opp noen storfisk?

Tror hans største var på ca 3 kg. En kompis av ham hjemmefra fikk en på 5,6 for et par dager siden. Ellers har det blitt endel av dem mellom halvkiloen og kiloen.

Mvh Oz

Edit: Dette er svært usikre tall... Dere får nesten vente på en mulig artikkel i et eller annet blad... Eller til gutten sjøl finner det for godt å pllyse om det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! er godt fornøyd. Vi dorger med wobbler fra båt. Det begynner å bli endel vaking der inne nå, og det vil nok bare øke på fremover. Men det er veldig mye smått også, så muligheten til å få storfisk på flue vet jeg ikke om er så stor.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått ut disse bildene... Fotoknudsen er ikke helt kamerat for tiden...

Uansett, her har vi et par bilder av det som gjorde meg til en glad fisker i går!

060520051913243Gr6wsNXYI6U6rKh.jpg?29

Et lite gledesbrøl når fisken var i båten

060520051901Txxbn52AIi1J4GBx7W.jpg?69

3,5 kg, ca 70 - 75cm. En glad gutt. Et herlig vær.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Vilhelm

Deilig med fine ørreter .....grattis [ :) ].... fisken tok på?

Ufattelig deilig! Tusen takk! Den tok på oransje og gul original rapalawobbler.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg et par kilos-ørreter der oppe i går, og mistet noen større, men fikk et bevis på hvor grådig ørreten er. Begge fiskene hadde spist relativt voksne smolt, rundt 100 gram.

Godt at ørreten er med på å hjelpe til med denne rømlingsproblematikken iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av krheldal

Ble et par kilos og mistet noen større"??? Man må nesten bli blasert av å fiske i Skogseid.... Grattis forresten

Nå må det legges til at Torgeir er en lystløgner av de store, så ta nå dette med en klype salt... hehe :-)

Hva tok du dem på Torgeir? Prøvde du deg med fluene eller?

De to største ble tatt på en liten kleppesluk og en rapala med gullfarget rygg. Virket som om det nappet på det meste man slengte uti.

Hadde ikke med meg fluestanga, hadde bare tid til noen kast innimellom da vi drev å leverte smolt.

Lystløger, moa??? Viss du ikke tror meg får du komme hjem å ta en titt nedi fryser`n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.