Gå til innhold
Fiskersiden

Audun drar til Skogseid!


Audun
 Share

Recommended Posts

Dette er primært en invitasjon til alle de hyggelige gautefiskerne i bergensområdet: Lars Magne, Aasmund, Øystein med broder, Dag Sigmund og ellers alle som jeg har fisket sammen med. Uke 18, fra 1. mai og utover, skal jeg og en god kamerat fra hjemtraktene trolle Skogseid på jakt etter fin røye og ørret. Hadde vært så trivelig å samle troppene igjen[ :) ] Sett i gang ringerundene!

Fiskehilsen Audun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at jeg tar en tur. Det kommer litt an på oppgavesituasjonen og eksamensnervene, men jeg tror det blir et par dager i det minste... Eller, dvs, jeg hååååper det blir det. "Time will show"

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bli goill om du e der te helga 6-7-8 mai.

Ej he trua. Denne gongen bli gautefisken på over 6 kg.

De he vore knallver den siste måneden. I dag målte eg 15 grader.

Ellers var vi en tur for nokre helger sidan. Største røyr: 0,002 kg.

Største ørret 1,5 kg. Pluss nokre små på ca 200 gram.

Eg trur margott tek seg ein tur også. Ulven e ute ette matauke.

Ellers så blir goill å få testa ut ørreten.

He brukbar trua på natta no der inne. Kva med henanger?

Rekna me du bli med oz?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av goill

De bli goill om du e der te helga 6-7-8 mai.

Ej he trua. Denne gongen bli gautefisken på over 6 kg.

De he vore knallver den siste måneden. I dag målte eg 15 grader.

Ellers var vi en tur for nokre helger sidan. Største røyr: 0,002 kg.

Største ørret 1,5 kg. Pluss nokre små på ca 200 gram.

Eg trur margott tek seg ein tur også. Ulven e ute ette matauke.

Ellers så blir goill å få testa ut ørreten.

He brukbar trua på natta no der inne. Kva med henanger?

Rekna me du bli med oz?

For det første: Jeg skjønner sånn cirka en brøkdel av det du skriver... Dialekt ass...

Men jeg er med, antagleig tar jeg turen i uka, skal på fotballkamp lørdag 7. Arna Bjørnar - Bamble i 1. divisjon for kvinner. Stooor kamp, serru! (jeg er fra Bamble og kjenner flere som spiller...)

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lars Magne!!

Ja dette bør bli meget bra! Har et par godplasser, riktige luringer, få fisker røya på. Kan fungere optimalt nå. Jeg og kompis Jonas satser primært ørret, hele døgnet. Skal lage reportasje og trenger en fiske på 1,5 kilo pluss[ :) ]

Og Oz, fotballkamper blir det flere av. Sjansen for storørret på opp mot de magiske 5 kiloene er størst nå...[ :) ][ :o )]

Kort oppsummert: jeg gleder meg til å se dere igjen! Har savna dere og dette fisket mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun: Jeg kommer jeg, blir nok kanskje bare tidligere i uka, dere er jo der fra 1.mai, ikke sant? tenker det blir fra onsdag til torsdag eller fredag, må sed et litt an med lesing og oppgaveskriving først. Ørret på 5 kilo sierru? det fikser vi, ikke no problem!

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oz: vi er der fra søndag 1. mai til neste søndag. Ørret på 5 kilo bør kunne gå, med et tonn flaks. Mista et beist ei mainatt for 3 år siden, og den opplevelsen kommer aldri til å slippe meg så lenge jeg lever!

Karl Inge: kanalen er virkelig ikke hva den en gang var, den saken er klinkeklar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Hvis du skal avsløre at jeg ikke vet hva jeg snakker om, vennligst bruk pm ;-)

Folk kunne tro jeg hadde det for vane...

Har liksom trodd at det var din greie jeg...[ :) ]

Men jeg er svæææært klar for storørret Audun, jeg kommer, litt usikkert når, men jeg kommer antagelig til å ta med meg noe fiskeutstyr... Hvor skal dere bo? telt? leie hytte? Jeg har vel nummeret ditt, så jeg kan ringe deg når tiden nærmer seg.

Oioioioi som jeg gleder meg!!!

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E du ute ette margott? Skal ej ha me te helga?

Mulig at øystein eller andre bli med også.

Ka me telt? Bil? Båt? Tidspunkt? Snakka med lars ivar?

Reportasje e ikkje domt.

Tru de bli ei minnerik helg uansett.

He du motor? Dorging?

Vi kan ringjast å talast nærare om kor tid ej kjøme nedover.

Håpe veret held nåkkelunde, så bli de goill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoyoyo! Sendte deg en PM jeg Audun. Har nummeret ditt, så du kan bare slette det fra innlegget ditt her om du vil. Jeg er gira på en tur innover, må bare få klarhet i båtsituasjonen og noen småting først.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Trym

Tja.... nå er det ikke første gang Audun legger ut telefon nummeret her da.... så det går vel greit.

[ :) ]

Tror dere han får for få telefoner? Har du ingen venner som ringer deg Audun? Får alle de andre i klassen SMS hele tiden bare ikke du? Er å legge ut nummeret ditt her et skrik om oppmerksomhet og et ønske om å bli sett? Gråter du deg i søvn hver kveld fordi det heller ikke denne dagen har pepet i telefonen din? Triste greier... Skal sende deg en melding jeg, hvis jeg gidder... [ :) ]

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.