Gå til innhold
Fiskersiden

Rosa fiskesnøre ønskes kjøpt


Fishpink
 Share

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper dere følger opp dette. Om det ikke kommes til en fornuftig ordning med fyren er det absolutt på sin plass å gjøre andre potensielle FS-brødre oppmerksom på hvem dette er og hvilke produkter det gjelder. just my 2 cents...

- FS-søstre også vel?...... :-)

Tusen takk! Gjett hva jeg har hatt på hjernen siste 24 timer...?

Ha ha, tullebukk :lolu: Men det var altså IKKE den rååååsa fiskestanga min som knakk. Dersom noen har lyst til å se den, så gå inn på YouTube og søk på fishing rod blue angel abalone. Han har lagt ut en video av den der og jeg likte den kjempegodt, så lenge det varte.

Jeg fikk forresten også tilbud om å få den gratis reparert - og sendte den derfor tilbake. Langt om lenge kom svaret om at den hadde røket på en sånn måte at den ikke lar seg reparere. Jeg ble superskuffet, men jeg lever i troen om at det ordner seg likevel. Som sagt: Jeg stoler på det han har sagt og vil så langt- ikke bidra til noen form for ut-henging av han, dersom han holder sin del av avtalen.

Til deg Blogz: Vi må få se bilde av noe av det du lager, dersom du kommer så langt. Kjempespennende! Lykke til. Lag den gjerne ROSA, ha ha :jump:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.