Gå til innhold
Fiskersiden

Shimano Technium DF AX 390SL og Abu Garcia Cardinal


kje
 Share

Recommended Posts

Stang: Shimano Technium DF AX 390SL 20-80gr

God tre-delt laksestang / sjøfiskestang, pent brukt i god stand. Følger med stangtube og stangtrekk. SOLGT

Snelle: Abu Garcia Cardinal 95, 3 ball bearings, size 5

Pent brukt snelle med fireline på. Selges for 200,-

Bilde252.jpgBilde253.jpg

Endret av kje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super stang du legger ut her, og en fin fin pris! Har denne stanga selv, og synes Shimano har funnet en fin balanse mellom god rygg og relativt lav vekt. Stanga er i mine øyne tipp topp. Bør duge både til slukfiske etter storlaksen på tidligelv, og skulle vel være brukandes til tubeflue m/blysøkke i drammenselva også, men kansje på litt lavere vannføring? Ellers er den fin til grøvre slukfiske på vestlandet eller i nordover. Glitrende i tidevannsstrømmene i nordland.... Selv bruker jeg den også tidvis til kystmeite. Ikke akurat følsom tupp, men fin redskap når målet å løfte havålen (som somregel er ei lange) ut av urda.. Du får ha lykke til med salget, markedet er litt tregt akkurat nå, men du har ei fin stang til god pris, så i verste fall må du vente til ut på vårparten.

Når det er sagt, er du sikker på at du skal selge.. :)

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Elbe-katalogen for 2007 er vekten på stanga 330 g. Tror nok vekten som selger oppgir er en smule feil.

Jeg veide den selv, men det var riktignok med en digital vekt jeg kjøpte fra hong kong for 30kr inkludert frakt, hehe. Kanskje jeg må sjekke om den veier riktig. B) Nå er stanga uansett solgt. Noen som trenger en snelle?

Endret av kje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.