Gå til innhold
Fiskersiden

Gode fiskevann i Lofoten?


Reven1
 Share

Recommended Posts

Her for et drøyt års tid siden, var det noen lofotværinger som la ut en fiskeraport fra et lokalt vann. Fangstene var,for å si det mildt, ekstreme. Det tok ikke så veldig lang tid før de fikk sletta hele greia.. Det var slukfiske, og ørretene var svære. Du har alle forutsetninger for å finne flotte fiskevann.... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til øya :abe: Borge er jo midt i Lofoten så sånn sett har du et godt utgangspunkt for turer både østover og vestover i øyriket. Men også i nærområdet vil du finne mange bra vann. En god del vann har kontakt med sjøen og har derfor bestander av ørret/sjøørret, laks og røye/sjørøye. Beste tipset jeg kan gi deg er å lese kart og prøve deg frem. Det er ikke alltid du behøver å gå langt, mange gode vann ligger kloss i veien. Ellers er jo sportsbutikken til han Barth på Bøstad vel verdt et besøk både for tips og innkjøp av utstyr.

Send en pm når du kommer og er klar for en tur :thumbsu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til øya :abe: Borge er jo midt i Lofoten så sånn sett har du et godt utgangspunkt for turer både østover og vestover i øyriket. Men også i nærområdet vil du finne mange bra vann. En god del vann har kontakt med sjøen og har derfor bestander av ørret/sjøørret, laks og røye/sjørøye. Beste tipset jeg kan gi deg er å lese kart og prøve deg frem. Det er ikke alltid du behøver å gå langt, mange gode vann ligger kloss i veien. Ellers er jo sportsbutikken til han Barth på Bøstad vel verdt et besøk både for tips og innkjøp av utstyr.

Send en pm når du kommer og er klar for en tur :thumbsu:

Takk for svaret.

joda jeg kjenner til Barth. En koselig trang butikk det ja. Tror han skaffer det meste både innen våpen og fiskeutstyr. Jeg flytter i romjulen. Joda jeg skal gi beskjed når fiskeutsyret er pakket ut.

hei å hå så lenge. God jul. :shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.