Gå til innhold
Fiskersiden

Bjøra 2012


Nils Master
 Share

Recommended Posts

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe :)

Tenker alltiud at det er nromalt at det er tregt første uka, og at det begynner å skjer 20-25 mai. Det var først i dag det gikk opp for meg skulle løsnet.......

Om dette betyr noe eller ei, se det vet jeg ingenting om, men det burde vært 10 fisker på børsen. Med de forholdene som er skal det tas noen lakser pr dag, ikke 10 totalt.

Vi får se, plutselig kan det løsne. Uansett, nå Namsen åpner får vi vel ett litt bedre bilde på hvordan oppgangen egentlig er i vassdraget.

Uansett, vi må aldri glemme den mest vidstrakte erfaringen vi finner hos alle gode sportsfiskere.

Når vi minst venter det.....

....så biter det heller ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegg kunne vært bildeinnlegg, men motivet svømmer videre oppover Bjøra.

Etter ca.30 intense minutter stakk "beistet" av.

Det løsner i Bjøra, men det var feil ting som løsnet. Estimert til 12-14kgs av Eivind ,Audun og meg.

Kansje legger Eivind nesten-fangsten ut på siden, han filmet en del.

Nå hev de seg ut på og prøver igjen. Det er ergerlig, det koster ufattelig mye innsats og så går det skjeis til slutt.

Vakker å se på var han, med en Turdus i kjeften, sjenende oppover Bjøra. Hadde gått bra hvis Turdussen hadde vært inn i snasken på han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bølgen er plassen. Ved banantreet.

Som dere skjønner er det høy kodefaktor her. Vanskelig å forstå av og til, spesiellt babantreet som ble døpt idag.

Nei takk, Turdussen fisker i skrivende stund. Det "spøtta wobbleren ut" som Stig pleier å si.

Laksen kan jo bite igjen i helgen når tannpinen forsvinner, du kan gi den eksakte vekten på den i såfall.

Jeg bommet med bare 200 gram med den forrige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.