Gå til innhold
Fiskersiden

Slukdenging på Ørland?


espenkg
 Share

Recommended Posts

Hei

Jeg skal opp til Ørlandområdet (I could tell you, but I'd have to kill you) i ca 2 1/2 uke fra og med neste onsdag. Lurte på om jeg skulle ta med ei stang og denge litt sluk i området der. Her nede i Oslofjorden har det blitt jaktet mest på SØ, men det vil ikke si at jeg begrenser meg til bare det.

Så om noen har noen tips til steder jeg bør stikke innom og gjerne hva jeg har mulighet til å dra opp i de områdene setter jeg stor pris på det.

Takker og bukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å prøve ved fyret på beihaugen? http://kart.gulesider.no/m/97miU

har vært to-tre ganger og det ser ganske så spennende ut synes jeg. tror det kan være både bra lyr, sei og blankfisk der. dypt og bra med strøm forbi der. har fortsatt ikke fått noe veldig med fangst der sjøl. en o-laks på 4 er vel det største til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset puderhunden. En O-laks på 4 er vel sånn tre ganger så stort som noe jeg har fått på land i år, og det var torsk. Som sagt, jeg begrenser meg ikke så mye og ikke er jeg kravstor heller :)

Pakker ned teleskopstanga med et vell av sluker og tar med oppover, så kom gjerne med flere tips :)

PS: Ikke noe stress Lystfisker´n. Æ t-t-t-t-tog an :)

Endret av espenkg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

på uthaug ligger det en stor fin kai med ok dybde innen rekkevidde.her har jeg fått ganske mange arter,og plassen er verdt et forsøk :)

ellers er det til tider godt fiske på brekstad moloen.

jeg anbefaler agn(makrell) fremfor sluk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.