Gå til innhold
Fiskersiden

Telefon som faktisk tåler litt


Ølgylt
 Share

Recommended Posts

Har selv en Motorola Defy, har tålt en god del juling siden jeg fikk den (jul ifjor). Har ligget i en klissvåt lomme, har mistet den i bakken flere ganger, har ikke behandla den spesielt pent. Men den funker fremdeles omtrent likt som da den var ny.

Det skal visstnok gå an å filme under vann osv med denne, noe jeg ikke har planlagt å gjøre. Det finnes derimot flere som har gjort det på youtube, for dem har det gått bra.

Sony har nettopp sluppet Sony Xperia GO som fikk terningkast 5 av amobil http://www.amobil.no/artikler/sony-xperia-go-st27i/111032

Endret av SMedhaug
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en sony ericson xperia active som har vært under vann ved flere anledninger i tilegg til at den har hatt harde treff i bakken! denne telefonen funker som da jeg kjøpte den, genial sak som garanterer å kunne ligge under i vann på 1m i 30 min. smarttelefon er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en sony ericson xperia active som har vært under vann ved flere anledninger i tilegg til at den har hatt harde treff i bakken! denne telefonen funker som da jeg kjøpte den, genial sak som garanterer å kunne ligge under i vann på 1m i 30 min. smarttelefon er det også.

Har hørt at kamera suger på de, kan det stemme?

Eneste negative jeg har hørt om de da, ellers er de visstnok bra sier ryktet.

Kan vel nevne at sony kommer med en ny tlf 1 august, en acro eller noe.

Den skal tåle bading og ha topp spesifikasjoner på allt.

Koster litt da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk til innkjøp av samsungen for et par uker siden, har sikkert ikke testet den godt nok til å vurdere om den tåler mye, men jeg jobber som håndverker i hverdager og hender jeg er ute og fisker i møkkavær så den vil bli satt på prøve etterhvert, enn så lenge så fungerer alt som det skal. Et kjapt søk på google gir deg eksempelbilder fra kameraet. Sikkert helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av det jeg har lest av tester og slikt ser samsungen ut som en aktuell kandidat. Hvordan er kameraet?

Btw: takk for alle svar

Jeg er på ingen måte noen 'feinsschmecker' når det kommer til sånne ting, men har tatt noen bilder og er sålangt greit fornøyd... Er klar over at endel telefoner har kommet med fantastiske kameraer - Samsungen er ikke i den klassen. Skjermen er heller ikke fantastisk, men ok.

Som en telefon som går i lommen i all slags vær synes jeg den fungerer helt utmerket. Standby batteritid er etter sigende flere 100 timer om jeg ikke husker feil fra en eller annen test - den holder ihvertfall lenge om den ikke blir brukt og er sånnsett klar om du plutselig trenger den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.