Gå til innhold
Fiskersiden

forloren havørn


Ølgylt
 Share

Recommended Posts

Nå har det kommet en del ganske like rapporter fra min side. Så jeg tenkte jeg skulle gjøre noe annet for en gangs skyld.

Flere av de eminente rapportskriverene fra vestlandet har det med å ta gode havørnbilder, så hvorfor skulle jeg ikke slenge meg med i laget.

Små detaljer som at det ikke finnes havørn i store lungegårdsvann (derimot flere hegrer), jeg ikke har kamera som klarer å fange den jævla kråka, og jeg bare hadde to timer til rådighet, kunne jeg ikke la meg hindres av.

Så jeg satte i gang leitingen.

På 100 meters dyp var den ikke, men der var denne:

enfiskjo.jpg

(Forøvrig viser dette at man ikke må ha med agn for å få ting som minner om fisk)

Havørna var heller ikke over Puddefjordsbrua:

puddebru.jpg

og sannelig var den heller ikke over Nygårdsbrua :

nybru1.jpg

I det store og hele en fin tur hjem fra jobb, og jeg får heller ta en hegresafari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var riktignok ei kongeørn i den artikkelen, men hadde ikke vært dumt å leite etter havørn på fosen heller. det er flust av dem der.

kanskje i overkant pysete?

"– Jeg gikk ikke ut av bilen, det kunne vært risikabelt, sier Hovde."

klart kongeørna ser farlig ut, men ei ørn på bakken er ikke mye å være redd for...

ølgylt: kanskje du kan tilby det bilde av fisken til savagegear og tjene en liten slant? trur ikke det er den vanligste arten i galleriet deres..

Endret av puderhunden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.