Gå til innhold
Fiskersiden

Berkley lightning - på jakt etter ny topp til stanga


orsand
 Share

Recommended Posts

Avslutta dessverre fjoråret med å knekka ei fiskestang; Berkley lightning, 11 fot, 15-60 gram kastevekt (kjøpt i 2006/2007) . Eg har prøvd å skaffe ny topp, men hjå butikken eg kontakta fekk eg beskjed om at denne Berkley-stanga hadde gått ut av produksjon.

Er det nokon som har forslag til butikkar eller andre som kan ha ein ekstra stangtopp av denne typen til salgs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det er Lightning Rod, men er det den med røde eller svarte/brune(?) snurringer ved stangringene?

Endret av BanJon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det er Lightning Rod, men er det den med røde eller svarte/brune(?) snurringer ved stangringene?

Ja, det er Lightning Rod. Eg er ingen fargeekspert, men vil sei at surringane ved stangringane er raude (med litt brunfarge i seg).

Passer ikke en "standardtopp" eller er det brekt av ganske mye?

Stanga er dessverre knekt av like ovanfor skøyten mellom dei to stangdelane, så må ha ny del dersom stanga skal kunne brukast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse stengene skiftes ut fortløpende og endres fortløpende. Purefishing ville jeg kontaktet. Jeg brakk en for et par år siden som var 6mnd gammel. Fikk ikke reservedeler til den heller. De lager ikke deler tror jeg på slike masse produserte saker. Jeg fikk tilbud om nye stang til en ok pris hos Purefishing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse stengene skiftes ut fortløpende og endres fortløpende. Purefishing ville jeg kontaktet. Jeg brakk en for et par år siden som var 6mnd gammel. Fikk ikke reservedeler til den heller. De lager ikke deler tror jeg på slike masse produserte saker. Jeg fikk tilbud om nye stang til en ok pris hos Purefishing.

Takk for tipset.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.