Gå til innhold
Fiskersiden

Trolling i Sunndalen,nye turer/bilder 20 og 21mai


Roy S
 Share

Recommended Posts

Da er jeg akkurat kommet hjem etter en liten tur på sunndalsfjorden.Da jeg og RobertL kom fram såg vi at det hvar bra forhold,sør øst vind.Vi fikk båten utpå og startet og dorge.Etter 15 min fikk jeg en sø på 2.6kg på brisling.Vi s båten og dorget over samme område en gang til,rett etter at vi hadde passert der hvor vi fikk fisken dreide vinden og det ble nordavind[ :( ].Vi fortsatte et lite stykke til men,etter og ha dorget mye i nordavind denne våren uten napp,satte vi kursen mot land og dro hjem.

140520051515wy2QRPfL2Tp4E4r1Vn.jpg?27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært på en ny trollings tur i sunndalsfjorden med fullklaff[ :( ].Etter bare 20 minutter hogger det på vuoksi raksi takkelet med brisling på 10 fot.Noen minutter senere kan jeg håve en flott sø på 2.5kg for RobertL.

2105200500489YEJSPCdHYCV5Q2seH.jpg?68

Vi fortsetter turen og det hugger straks igjen,også denne gangen er det en sø men den er liten ca 600g og den får friheten igjen.Det går da 5 timer før det skjer noe igjen,vi skulle til og gi oss da plutselig begynner snella til Robert og hyle[ :D ].Etter en intens kamp ligger en utrolig flott sø på 4kg i håven[ :) ][ :) ].Den tok også på vuoksi raksi med brisling,denne gangen fisket i overflaten.

210520050019OHHtJrnHg9sps2DtGz.jpg?12

Vuoksi raksi

210520050052Djk4w1MSfTzOu6vT1J.jpg?83

Klar for håven.

210520050025jxpDMIHA5EOtv8b6T1.jpg?6

2105200500575NmhOEektObN3WfgHV.jpg?78

En fornøyd troller[ :D ] med Kludd på 4kg

I morgen skal vi på en ny tur og se om vi igjen kan komme i kontakt med salmon troutta[ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.