Bernt N Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 I år som i fjor er fiskersiden/hooked på Villmarksmessa. Følg vaffellukta eller bannerne Velkommen alle fra FS! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 Har dere "gjett vekta på" en utstoppet piggskate i år da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernt N Posted April 4, 2013 Author Report Share Posted April 4, 2013 Har dere "gjett vekta på" en utstoppet piggskate i år da? Close! Fant ingen skate så det ble gjedde Link to comment Share on other sites More sharing options...
lartol Posted April 4, 2013 Report Share Posted April 4, 2013 gjedda veier 3682g usett Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oz Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Noen her som har tenkt seg inn? Jeg tar turen i morra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OLHEI Posted April 5, 2013 Report Share Posted April 5, 2013 Jeg står på standen til NJFF Østfold i kveld. Det greier seg vel med det, tenker jeg, men får vel se om ikke jeg kan ta en sving innom hooked-gjengen også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernt N Posted April 7, 2013 Author Report Share Posted April 7, 2013 Jeg står på standen til NJFF Østfold i kveld. Det greier seg vel med det, tenker jeg, men får vel se om ikke jeg kan ta en sving innom hooked-gjengen også Hyggelig at du svingte innom! Alt for lenge siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikewallis Posted April 8, 2013 Report Share Posted April 8, 2013 Må få lov til å berømme Hooked.no og Bernt for en fremdragene utført jobb i helgen. Og alle hans hjelpere. Jeg tror mange har kost seg rundt vafeljernet på Hooked i løpet av messen :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oz Posted April 8, 2013 Report Share Posted April 8, 2013 Må få lov til å berømme Hooked.no og Bernt for en fremdragene utført jobb i helgen. Og alle hans hjelpere. Jeg tror mange har kost seg rundt vafeljernet på Hooked i løpet av messen :-) Koste meg glugg på lørdagen. Trivelige folk og god stemning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts