Gå til innhold
Fiskersiden

Utstyrsskrin


Eivind Stensrud
 Share

Recommended Posts

Har tenkt til å skaffe meg et utstyrsskrin.

Skrinet skal først og fremst være med på havfisketur i Oslofjorden, men er også en mulighet for at den blir med på litt tøffere fiske.

Jeg tenker at skrinet skal inneholde alt fra søkker, til tackler, kroker, dims og til og med agn.

Tenker at skrinet bør ha plass til iallefall to skrin som bør være utskiftbare.

Prisen er ikke så viktig, men bør helst være under 1000 lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=63051

Har brukt dette ei stund no. Solid som berre juling. Perfekt til båtturar, tåler støt og sjøsprøyt og sikkert vekta av to voksne menn. Har fire skuffer i Plano standardsize, som kan byttast etter behov, eg sjølv har 8. Har aldri prøvt å ha agn i det, men reknar med du kan sette av eit av skrina til dette utan problem, då dei også har lokk.

Prisen endte på 1566kr, når eg fekk slekt i USA til å kjøpe det og ta det med til meg, + at han som kjøpte det for meg måtte betale eit par hundre ekstra for å få det på flyet.

Prøvde å finne nokon som sendte til Noreg for ein rimeleg penge, men utan hell. Mail til norsk forhandlar var heller ikkje vits, då endte prisen på smått hysteriske 20.000 kr.. :S

Edit: kan legge til at eg også brukar dette til kystmeite, men at det då er ein smule :angel: tungt å drasse over store distansar. Når det står i bilen derimot, er det knall. Alt på ein plass! :)

Endret av Dr. Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut den. :)
Ser meir solid ut det Plano 1374 skrinet eg hadde tidligare, der tålte ikkje hempa/låsen vekta av skrinet når eg løfta det etter håndtaket på toppen. Eit skrin bør tåle at ei av dei fire skuffene er lasta med litt bly.. ;) Ser 787 har to lås, så det burde duge beire, men vær obs om dei er av plast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.