Gå til innhold
Fiskersiden

Lopez stæsj


Eivind Stensrud
 Share

Recommended Posts

  • 5 months later...

Noe nytt om når elasto slangene kommer ut igjen? Lageret med slanger begynner og minske etter Bjørn var snill og ga meg en del.

Kan dessverre ikke svare selv , det kan jeg dessverre ikke... Spør på Sølvkroken sine FB sider.

Endret av Martin Lopez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide! Jeg syntes alle som vil ha lopez slange i butikkene skal fylle Sølvkrokens FB side med forespørsler!

Uffda , ikke gjør det og av hensyn til tidligere arbeiskolegaer !! Men akkurat nå savner jeg like knap på fs ;)

Ser ut som den ikke er der lenger. Mulig Lopez og skitt fiske har avsluttet samarbeidet da? Tidligere var det endel flere produkter der..

Det har ikke vi gjort ( avsluttet samarbeid) . Vi gutta samarbeider godt og forstår hverandre godt :) At det er få varer fra min side nå er det kun ( og desverre) fordi det er utsolgt :) Skittfiske er en herlig og ærlig butikk , drevet av sportsfiskergutter som oss : Fortsett å handle der :)

Mer kommer fra min side

Endret av Martin Lopez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har aldri vært borti noe bedre enn elastotuben! Håper vi snart kan se den på markedet :)

Så vidt jeg vet er alt produsert nå ( ikke hos meg) , i tillegg til nye fargetoner . Nå er det bare å spørre om varene hos forhandlere og butikker , om disse ikke har bestilt fra Nordic Outdoor ( Sølvkroken)

Endret av Martin Lopez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet er alt produsert nå ( ikke hos meg) , i tillegg til nye fargetoner . Nå er det bare å spørre om varene hos forhandlere og butikker , om disse ikke har bestilt fra Nordic Outdoor ( Sølvkroken)

Da venter vi i spenning! Blir nok kjøpt noe før NM på Mausund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter vi i spenning! Blir nok kjøpt noe før NM på Mausund!

Jeg prøver å hjelpe så godt jeg kan men fortsatt driver alt for mange bedrifter på denne måte ;)

1982232_774965225864692_652406393_n.jpg

Til Mausund kommer det en god del spennenede fre min side og som skal testes av noen utvalgte , sam t at jeg spanderer denne til beste båtfører ;) Laget med mine hender og hjertet. Båtførere må vi ta vare på :)

IMG_2775.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner miljøet selvfølgelig :( men så lenge fisken som krøkes bak gjellene teller i konkurranse sammenheng treffer ikke du meg på konkurranser arrangert av NHF). Litt sta er jeg fortsatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble underkjent i GF og hovedsakelig av klubber fra Trondheim og nordover... så , røsking av fisk med dregg er fortsatt tellende ...Lurer bare på hvor lang tid det må ta før mange andre forstå hva sportsfiske er for noe...

Edit : Og slik er tillat kun i Norge i konkurraser sammenheng ( globbalbasis) Skam dere NHF !! ( selv om jeg vet at sterke krefter innad jobber mot det motsttate ( all ære til dere )

Endret av Martin Lopez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.