Gonzi Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 Fantastisk luke, bra uttelling! Inspirerende for oss nye artsfiskere! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 Veldig bra årsrapport, Brobak! Du er på artskjøret for alvor nå ser jeg Hyggelig å treffe deg i sommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jon-Eirik Brobak Posted December 6, 2013 Author Report Share Posted December 6, 2013 Fantastisk luke, bra uttelling! Inspirerende for oss nye artsfiskere! Takk for det Veldig bra årsrapport, Brobak! Du er på artskjøret for alvor nå ser jeg Hyggelig å treffe deg i sommer Har havna på kjøret, og det er ganske digg! Takk for hyggelig tilbakemelding Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin S Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 Det har vært litt i overkant mye oppdateringer på artsfronten din i år, godt at du har nådd et nivå der det stagnerer litt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jon-Eirik Brobak Posted December 6, 2013 Author Report Share Posted December 6, 2013 Det har vært litt i overkant mye oppdateringer på artsfronten din i år, godt at du har nådd et nivå der det stagnerer litt hehe, du har hatt det travelt med oppgradering av artslisten min ja Blir forhåpentligvis litt oppdateringer neste år og Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMS Posted December 15, 2013 Report Share Posted December 15, 2013 Imponerende år med artsjakt, og for å toppe hele driden; håkjerring før du engang hadde begynt å tenke på å fiske etter arten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielsen Posted December 16, 2013 Report Share Posted December 16, 2013 Imponerende! Og artig å lese. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts