Gå til innhold
Fiskersiden

Noen som vil ha meg med?


Krister A.
 Share

Recommended Posts

Var lite svar å få her gitt... hjelper kanskje om jeg legger ut litt mer info om meg.

jeg er en helt normal fyr. 29 år.

Har altid vært meget opptatt av fiske, drevet mest med fiske fra land etter lyr, sei, makrell og torsk.
De siste årene har det blitt mye fridykkng og undervannsjakt - Dvs uten tank osv. Skyter mye lyr. samt noe flatfisk og torsk.

kan fiske i timesvis uten fisk uten å miste motet :P

Deler gjerne drivstoff utgiftene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Jeg har prøvd flere ganger før deg ! Her i Rogaland er veldig spesielt ... Men hvis du er interessert å fiske fra land, jeg og flere venner er ofte ut ! Jeg heter Afif Tabbara jeg er 26 og jobber som tannlege i Rogaland . Driver mest med shore jigging og spinning og fridykking !

Endret av Afif J.Tabbara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er torske/mat fiske som er tingen så anbefaler jeg dere begge å bli medlem i en havfiskeklubb.

Dere har 2 gode alternativ hvis dere bor i Stavanger.

Nord-Jæren havfiskeklubb (NJHK) og Stavanger Deep Sea Fishing Club (SDSFC)

Jeg har vært medlem av begge klubbene og jeg personlig foretrekker NJHK, dette mest pga jeg ikke fisker etter torsk og den type arter noe særlig.

NJHK arrangerer flere turer i året, flere av turene er allerede planlagt, oversikt her

De hadde tur ut i byfjorden etter torsk nå på søndag, så her hadde dere begge vært velkomne hadde dere vært medlem.

Prislappen for ett års medlemskap er 450 kroner, og da får dere en del rabatt hos blandt annet MX sport Kvadrat på alt fiskeutstyr (15%)

Hvis dette hørres spennende ut så kan dere lese mer om turene vi allerede har gjennomført på NJHK sin hjemmeside.

link her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var lite svar å få her gitt... hjelper kanskje om jeg legger ut litt mer info om meg.

jeg er en helt normal fyr. 29 år.