Gå til innhold
Fiskersiden

Minnekort til Gopro og tilleggutstyr


fiskebaronen
 Share

Recommended Posts

Har kjøpt meg gopro black og skal kjøpe litt ekstrautstyr. I første omgang tenker eg å kjøpe ekstra batteri, bryst og hodefeste og ein minnekort klasse 10 32Gb. Kameraet skal brukast til fjellfiske etter ørret med sluk. Kvar bør eg kjøpe dette utstyret? Andre ting som eg berre må ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du trenger, er jo litt opp til deg. Det ene jeg er glad jeg kjøpte var adapter for å kunne feste det til fotostativ.

En liten Gorilla pod er heller ikke dumt å eie.

Duppeditter til GoPro har jeg egentlig bare kjøpt 2 steder; ebay og gopro.com, har riktignok sett at enkle butikker er rimligere enn Gopro butikken, men da må du innom flere butikker. Går du for å ta en titt i flere butikker, husk at mange amerikanske nettbutikker har coupons som du finner, enten ved å like nettbutikken på facebook, eller ved å melde deg på et nyhetsbrev.

Om du velger å handle fra gopro direkte, så har jeg tilgode å få gode fraktpriser derfra, derfor begynner jeg Jetcarrier til å frakte over dammen, de regner ut etter volume og vekt, og da er det fordel å be avsender om pakke fornuftig med tanke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.