Gå til innhold
Fiskersiden

Hjelp med valg av utstyr!


Wilgot
 Share

Recommended Posts

Hei og velkommen til forumet :)

Uten å ha prøvd noen andre av setta kan jeg love deg at om du går for Shimano er du garantert kvalitets utstyr som kommer til å vare i åresvis. Jeg har utelukkende brukt Shimano i snart 10 år og det er mange grunner til det. Shimano sneller er også greit å kunne sende inn på service når de trenger det.

Koster 100-150 kr pr snelle så er den i tipp topp stand når den kommer tilbake.

En sikkerhet for deg som forbruker.

Lykke til uansett hva du lander på :)

Endret av Aurejeger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.skittfiske.no/Avdelinger/FISKEUTSTYR/Stenger/Haspelstenger/Berkley/Lightning-HT/Berkley-Lightning-HT-9--10-30g-Haspelstang---2-delt-148997-p0000080408

og

http://www.skittfiske.no/Avdelinger/FISKEUTSTYR/Sneller/Haspelsneller/Daiwa/Crossfire/Daiwa-Crossfire-X-2500--148486-p0000079894

Snella er en helt grei snelle til en billig penge. Stanga er deilig. Jeg har samme stanga, og den er klart favoritt stanga mi. Har brukt den til ørret/sjørretfiske, duppmeite etter abbor, gjeddefiske og det var den stanga jeg landa karpepersen min med, så stanga holder.

Hva du enn kjøper, så IKKE kjør kinetic settet! Kjøpte et billig kinetic sett for et års tid siden, og kvaliteten er rævva på alt fra stang til snelle og børeveska faller fra hverandre i nevene dine. Da tror jeg du får minst like mye for pengene dine hos Brio eller Biltema

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.