svartfeskarn 2 Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 Synd med stanga, prøvde du på plassen under brua? . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JørgenKH Posted January 18, 2017 Author Report Share Posted January 18, 2017 (edited) Kom aldri så langt. Rakk bare å prøve ved linesbrua før stanga knakk, men blir flere forsøk når jeg får tak i ny tupp! Edited January 18, 2017 by JørgenKH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svartfeskarn 2 Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 Hadde første tur i år med båtn rundt stokkøya . Masse fisk på ekoloddet rundt stokkøy brua og ytterst i stokken. Dama fikk foresten en lyr ytterst i stokken nær land på 7,3 kg . Så nå er det muligheter 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hopingen Posted April 18, 2017 Report Share Posted April 18, 2017 Virker som det har våknet til bra med fisk rundt i Bjugn også . jeg har observert en god del sei ( 2-4kg) som er helt oppe i overflata å beiter mot kveld/skumring forrige uke. Tok også en kveite på 11kg sist jeg var ute med fiskestanga fra båt :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BårdogLars Posted July 30, 2019 Report Share Posted July 30, 2019 Den 18.4.2017 at 10.29, hopingen skrev: Virker som det har våknet til bra med fisk rundt i Bjugn også . jeg har observert en god del sei ( 2-4kg) som er helt oppe i overflata å beiter mot kveld/skumring forrige uke. Tok også en kveite på 11kg sist jeg var ute med fiskestanga fra båt :-) Hei! Har leita etter kveite rundt fosenområdet i lang tid uten suksess. Fisker med stang. Har du noen tips om steder rundt Austrått/Brekstad? Der det er mulig og få kveite fra land eller båt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FærskFesk Posted August 6, 2019 Report Share Posted August 6, 2019 Var på Stokkøya og Linesøya for første gang forrige uke for å prøve fiskelykken. Det var nesten ikke napp å få i løpet av 7-8 timer med fiske, og jeg forsøkte å fiske flere plasser på begge øyene. Hadde trodd det skulle være mulig å få noe fisk der "ute". Mange fine fiskeplasser iallefall. Fisket mesteparten av tiden på stigende sjø, som i de fleste tilfeller gir mer fisk etter mitt syn. Bor selv i nærheten av Trondheim og fisker regelmessig i Trondheimsfjorden. Får napp og fisk omtrent hver gang her. Har også fisket en del ved Agdenes i år, og der er det mye fisk å få. Kunne sikkert tatt med hjem 10-20 fisk hver gang hvis jeg tok vare på all fisken jeg får. Det er nesten umulig å ikke få fiske der. Men det var fint på Stokkøya da! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hopingen Posted August 10, 2019 Report Share Posted August 10, 2019 Den 30.7.2019 at 19.20, BårdogLars skrev: Hei! Har leita etter kveite rundt fosenområdet i lang tid uten suksess. Fisker med stang. Har du noen tips om steder rundt Austrått/Brekstad? Der det er mulig og få kveite fra land eller båt? Hei Nå har jeg ikke gått målrettet etter kveita her, men her er 2 plasser jeg har fått et par. https://kart.gulesider.no/m/MjWQw Mvh Torstein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BårdogLars Posted December 19, 2019 Report Share Posted December 19, 2019 Takk for tips! Skal prøve på kveita fra pukkverket på ottersbo. Da skal jeg dra frem surf stanga:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts