Gå til innhold
Fiskersiden

Utdrikningslagsaktiviteter?


Major
 Share

Recommended Posts

Jeg har fått det ærefulle oppdraget med å være forlover i min fetters bryllup senere i sommer. I den anledning skal jeg holde et heidundranes utdrikningslag... Problemet er at jeg aldri har deltatt i en slik utdrikking før, så jeg er litt rådvill... Det er her dere kommer inn :) Regner med at mange av dere har vært med på sånne ting før, og har noen gode idèer å komme med... Har sjekka litt rundt på nettet, men ikke allverdens å finne!

Så folkens, fortell.. Gi meg noe å jobbe med! Ingenting er for drøyt [8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker desverre så alt for lite fra mitt eget utdrikkningslag, men det var snakk om svarte klær med diverse kors opp ned, parykk og en bensinkanne.

en kompis av meg ble dratt med på paint ballturnering på sitt utdrikningslag, han trodde at det var to lag, men han endte opp med at alle sto og fyrte løs på han.(han hadde sef ikke kuler i sitt våpen)

ca 50-60 blåmerker på beina[ :P ]

eller vil jeg anbefale å oppfylle personens høyeste ønsker, feks strikkhopp, eller tandemhopp. (eller for de som liker å fiske, en eksklusiv fisketur i en bedre sone enn eller annen plass.

kommer helt an på om du vil være grei eller ****** med ham.[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caddis

glem i hverfall tulle ting på Carl Johansgt. den tiden er forbi.

http://www.utdrikningslag.no/

Denne har du sikkert sett[ :) ]

Hvis du ønsker å skape noe for alle så er dette et bra alternitiv.

prøv en 5 kamp.

http://www.dynamicevents.no/

Anbefaler ikke bare å være j***** men gjør ting som han vil sette stor pris på og kanskje ikke har muligheten til å gjøre ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paintball er jo en højdare, og finn noen gode tighte byxor til han som skal drikkes ut :P

Er enig i at det å drite ut i dameklær på karl johan er en del ut, så må den utdrukne lide litt ekstra.

Noen på jobben her leide seg inn på en skytebane og hadde pistolskyting (ikke på brugommen :) )

Selv har vi arrangert med paintball og rafting, med påfølgende drikke og en full brudgom som sa at han var så gla han ble kjent med deg bla bla :D

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av pma

med påfølgende drikke og en full brudgom som sa at han var så gla han ble kjent med deg bla bla :)

Michael

det samme skal visst jeg ha blitt lurt til å si til ei av strøkets damer i Stavanger etter litt skikkelig BAD karaoke...[xx(][xx(][xx(]

stemmerog for å gjøre det til en minnerik dagkveld! nå har du muligheten...[ :P ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kle han ut som kanin eller et annet lavstående dyr (katt f.eks....) og ta han med på paintball før dere drikker... Sørg for å skyte på steder som blir skjult av klær når han gifter seg.

Samme hvor minnerik kvelden blir etter hvert.... så bør den avsluttes med spying gjennom nesa.

[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var forlover hadde vi paintball på bane i Horten, knall gøy.

Videre seilflyging på Notoden seilflyklubb, så reker og øl ombord i en kutter ut til "Paradisbukta" ved Prosgrunn/brevik området.

Er ening det at det skal være utdrikknings ikke utdritning. En annen greie med slike aktiviteter er å ikke sjenke den kommende brudgom for full før disse aktivitene. Greit å kunne ha minnene med seg videre.

en annen ting er jo at det er dumt å dytte en kis ut i gfallskerm derosm han har høydeskrekk!

Tror det er noen som driver med "Havrafting" fra Tønsberg. Gummibåt med Store motorer= masse fart, hopping på bølger ol.

Mikkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av mikkel

Tror det er noen som driver med "Havrafting" fra Tønsberg. Gummibåt med Store motorer= masse fart, hopping på bølger ol.

Skal sjekkes ut [8D]

sitat:Opprinnelig postet av Trym

Samme hvor minnerik kvelden blir etter hvert.... så bør den avsluttes med spying gjennom nesa.

Tro meg, det skal fikses...!

Mange bra tips her folkens! Keep `em coming...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker rått å ta et racingkurs på Rudskogen motorsenter.

Racing i Rudskogen

I Rudskogen i Østfold kan du ta racingkurs og oppleve en Grand Prix-dag med Harald Huysman Racing. Du får gå rundt i kjøredress og prøvd deg i konkurranser og øvelser i vanlig bil, løpsriggede BMW 323ic, Formel 1-bil og 2 motors gokart. På slutten av dagen får du utdelt diplom, bilder og portretter. Prisen for en dag som fartsbaron er 4.550 kroner. Gokart gruppepriser koster ellers alt fra 150 til 1.000 kroner per person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tokk med bruttern opp i 2 proppeller.Leide på kjeller mener vi ga 2500kr.Han hadde flyskrekk så det var jo gøy.Da vi ankomm flyplassen hadde han bind for øya og øreklokker på øra.Tokk det av når han var i flyet.Men han hadde det artig flyskrekken ble borte :-)deretter inn til oslo og kjøre gokart alt i alt en vell lykket kveld med masse flydium utpå kvelden.Og så har du drite ut metoden men da bør du hvere gift selv for det slår tilbake så det svir :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tryms forslag er genialt

Hørt om et slikt utdrikkningslag for noen år siden. Laget kjørte opp til en hytte og begynnte å drikke i tradisjonell stil. Han som skulle drikkes ut ble skjenket godt opp. Når han var blitt god og klar fikk han beskjed om å ta på seg en hvit kanindrakt og fikk 5 minutters forsprang - så fulgte resten av laget etter i jakt med paintball. [ :) ]

Ellers er jo selvfølgelig go-cart, fallskjermhopping og tradisjonell painball gode slagere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant lesing dette. Jeg skal nemlig også være forlover - og utdrikningslaget er allerede til helgen! Tør ikke skrive her hva jeg har tenkt på - for plutselig leser "stakkaren" som skal gifte seg det, men opplegget til Trym med spying gjennom nesa høres skikkelig moro ut.

Men jeg har hørt at forloveren ikke skal drikke seg dritings i utdrikningslaget[:0][:0][:0] Fordi han skal liksom ha ansvaret for at alle har det moro og at ingen blir hardt skadd. Stemmer dette? I så fall er det jo DRIT NEDTUR å være forlover. [V]

Neida, det går nok bra. Er det andre plikter forloveren har i tillegg til utdrikningslaget og tale under bryllupet? Mener å huske at jeg har lest om noen greier med bruden før brudgommen slipper til[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Gabrielsen

Interessant lesing dette. Jeg skal nemlig også være forlover - og utdrikningslaget er allerede til helgen! Tør ikke skrive her hva jeg har tenkt på - for plutselig leser "stakkaren" som skal gifte seg det, men opplegget til Trym med spying gjennom nesa høres skikkelig moro ut.

Men jeg har hørt at forloveren ikke skal drikke seg dritings i utdrikningslaget[:0][:0][:0] Fordi han skal liksom ha ansvaret for at alle har det moro og at ingen blir hardt skadd. Stemmer dette? I så fall er det jo DRIT NEDTUR å være forlover. [V]

Neida, det går nok bra. Er det andre plikter forloveren har i tillegg til utdrikningslaget og tale under bryllupet? Mener å huske at jeg har lest om noen greier med bruden før brudgommen slipper til[ :) ]

Det er en meget spesiell opplevelse som jeg har hatt 2 ganger i edru tillstand ( [ :P ] ) og 3 ganger full.... Det er best når man er full.

Det med ansvaret for at alle skal ha det morsomt er et kollektivt ansvar og ligger ikke på deg som forlover alene, men du vil være lederen som skal guide alle til det morsomme. Etter at gagsene er gjennomført kan du vile deg tilbake på dine laurblad og helle nedpå med begge hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Trym

Det med ansvaret for at alle skal ha det morsomt er et kollektivt ansvar og ligger ikke på deg som forlover alene, men du vil være lederen som skal guide alle til det morsomme. Etter at gagsene er gjennomført kan du vile deg tilbake på dine laurblad og helle nedpå med begge hender.

Det var godt å høre... Gabrielsen gjorde meg litt nærvøs her!

I værste fall kan man jo kombinere ansvar med litt drikking, man er tross alt ikke full før man ikke klarer å ligge på gulvet uten å holde seg fast...[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs i grunnen hva som defineres som hardt skadd - jeg har (av en eller annen merkelig grunn) kun vært forlover ved en anledning og vil vel kalle det vellykket ettersom brudgommen gikk opp kirkegulvet for egen maskin. At han stilte med støtteskinne på kneet pga røket korsbånd (noe som forøvrig gjorde at smokingbuksene noe ukledelig krøp 1 cm oppover leggen for hvert skritt oppover kirkegulvet får så være) og gips på venstre hånd tyder vel bare på at han hadde hatt det skikkelig moro på utdrikningslaget (ikke utdritningslaget).

Startet med å plukke han opp 0700 i det han ankom noe han trodde var lørdagsjobb. Rett etter avreise hadde noen plukket opp golfsettet hans hjemme, noe han fikk tildelt. Så bar det til minigolf på Ekeberg. Vi andre med utleiekøller - han med fullt sett med tralle osv. Ble noen merkelige blikk fra pensjonistene gitt! Ikke helt vanlig oppå der å drive heller visst! Etterpå fikk han på seg nødvendig utstyr som badebukse og redningsvest og videokameraer og ble plasset midt på Ekebergsletta med strenge krav om å filme de par neste timene. Han skjønte selvsagt ikke bæret. Plutselig dukket et helikopter opp i lav høyde og plukket han opp. Vi andre satt oss i bilen og strøk opp til Sundøya mellom Steinsfjorden og Tyrifjorden hvor gjeddesuppe (forøvrig utsøkt) var bestilt til alle mann. Kompis ble dumpet av helikopteret på sjøflyhavna på FBU og omplassert til et sjøfly som cruiset østlandet før det landet på Tyrifjorden (spesialtillatelse var innhentet). Flygeren hadde fått klar beskjed om at han ikke fikk betalt om kompis ble dumpet nærmere land enn 200 meter. Han tok ingen sjanser ang 200metersgrensa for å si det slik - det ble laaang svømmetur med redningsvest type svært gammel og svært lite samarbeidsvillig til svømmeturer. Etter lunch - strake veien på hytta der paintball utgikk grunnet kompis' noe sviktende rygg. Men nakenkjøring i badering var den tydeligvis god nok til, men det var visst ikke kneet (uuups), men slik kan bedøves. Et ølglass og et shotglass (begge med rund bunn) ble behørig lenket rundt hans hals, slik at om han ville sette fra seg glassene, så måtte de behørig tømmes og vi var opptil flere som var villige til å etterfylle. Diverse drikkeleker og andre leker ble en slager - ringspill blir visst fantastisk moro utover kvelden!! At brudgommen til slutt ikke står på egne ben når han må pisse og klarer å ta seg for med oversiden av håndbaken i fallet er nå bare et artig minne, men brudgommens mor har ikke snakket med meg SÅ mange ganger etterpå, så jeg aner et visst nag....

Det aller viktigste er at brudgommen har det moro og at de andre også får anledniing til å le mye og ofte, helst på brudgommens bekostning, men det trenger ikke gjøres offentlig eller ydmykende. Ettersom vi var noe utenfor alfarvei valgte jeg å ikke drikke i fall såpass mye drikketrengt folk i litt ulendt terreng plutselig skulle få bruk for transport til et sted å lappes sammen, men dette er jo noe situasjonsbetinget vil jeg mene. Av rent offentlige plikter, så skal du vel være til stede i kirken og på forhånd signere noen papirer der du går god for en del artige saker som at så vidt du vet innehar brudgommen smittbare sykdomer osv osv... Sånn rent forventningsmessig er det nok best å stille med tale under middagen også, ellers blir det til at toastmasteren må fylle tiden avsatt til forloverens tale med vel mye smalltalk....

Lykke til!

PS. Av typen "dette har blitt forsøkt uten hell før" bør nevnes:

- Rulle brudgommen inn i teppe og plassere dette utenfor hans bopel uten å sjekke om han stod oppned eller ikke....

- Bind for øynene en halv formiddag med "avdukning" i det man dytter han utenfor 60 meter strikkhopp....

- Forlate brudgommen på skjær uten å sjekke hvor mye tidevannet faktisk stiger....

- Nakenpaintball uten maske eller annen beskyttelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.