erik

Til salgs: Alumarine 10

Recommended Posts

SOLGT!

Etter at Starwelden kom inn i bildet ser jeg at den minste jolla vår ikke får nok brukstimer til å forvare å ha den.

Jeg selger derfor min Alumarine 10, en ti fots klinket aluminiumsjolle som veier 41kg.

IMG_4140.JPG

Se forøvrig annonsen på Finn:

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=129574514

Endret av erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Den ‎19‎.‎09‎.‎2018 at 12.00, erik skrev:

SOLGT!

Etter at Starwelden kom inn i bildet ser jeg at den minste jolla vår ikke får nok brukstimer til å forvare å ha den.

Jeg selger derfor min Alumarine 10, en ti fots klinket aluminiumsjolle som veier 41kg.

IMG_4140.JPG

Se forøvrig annonsen på Finn:

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=129574514

Betyr dette at du har gitt opp lokale "storabborvann" som Stovi- og Østernvann?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det betyr at det nok blir en annen liten og ekstrem-transportvennlig farkost etterhvert. ;) Helt hva og når gjenstår å se. Det ble for likt med to alubåter, selv om den ene ikke krever rampe mens den andre gjør det. Neste transportable farkost blir nok så lett og liten at den kan bæres på ryggen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 minutter siden, erik skrev:

Det betyr at det nok blir en annen liten og ekstrem-transportvennlig farkost etterhvert. ;) Helt hva og når gjenstår å se. Det ble for likt med to alubåter, selv om den ene ikke krever rampe mens den andre gjør det. Neste transportable farkost blir nok så lett og liten at den kan bæres på ryggen.

Aha!

Hadde det ikke vært for det at du liker å skru fast en 7-8 skjermer i alt som flyter, så hadde jeg tippa på en packraft.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker i de baner ja. Om det blir akkurat PR eller noe annet vet jeg ikke, jeg må se an lommeboken litt utover i 2019. Skjerm blir det garantert. :D

Endret av erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå