Rubjo Posted September 21, 2018 Report Share Posted September 21, 2018 Ødelegger jeg vadebuksa mi om jeg bvruker den i saltvann? Tenkte den kunne være grei å ta på under SØ fiske. Har ei gammel neoprenbukse jeg kan bruke i stedet, men den blir litt tung nå som jeg har blitt vant med en moderne en :-D Er det noe jeg bør passe ekstra på om jeg bruker den mer moderne utgaven? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted September 21, 2018 Report Share Posted September 21, 2018 (edited) Nei, du ødelegger ikke vadebuksa i saltvann. Men som for alt annet du bruker i saltvann bør du skylle den med ferskvann etter bruk. Edited September 21, 2018 by erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubjo Posted September 21, 2018 Author Report Share Posted September 21, 2018 Tænk ju :-D 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts