Gå til innhold
Fiskersiden

Transport inn og ut i Ifjordfjellet hjelp!


Kenngu
 Share

Recommended Posts

Heisann! Jeg skal til finnmarksvidda/ifjordfjellet å fiske i sommer. Planen er to herlige uker der oppe!

Jeg reiser den 30.juni, og flyet mitt lander på Lakselv 19:50

Hjemreise blir 14.Juli med avreise 20:20 samme sted

Planen var å leie bil, men selskapet som jeg har hørt med,  hadde ikke "billig" bil igjen den perioden. De andre bilene sprekker budsjettet mitt altfor mye.

1511852079_Screenshot2019-06-19at13_06_30.thumb.png.d1b132f0ed4596dc3db21accc61ecc6d.png

Hadde det vært billigere for meg å bare ta taxi til og fra? Er det noen her som vet om det går noen busser til dit jeg skal?

Er det noen av dere der oppe, som eventuelt har en bil jeg kunne leid av? Eller som kunne tenke seg å kjørt meg dit, og hentet meg til de tidspunktene. Selvfølgelig mot betaling.

Jeg ble tipset "hvem kjører i finnmark" av noen, men jeg stoler heller på folk her. Som har felles lidenskap som meg, enn de som bare kjører kun for penger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Den 27.7.2019 at 21.55, lars p skrev:

Åsen gikk turen ???

Turen gikk ganske bra! Kom noen få hindringer og ulemper, men sånt var å regne med! Legger ut en rapport på ørretfiske senere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.