Slosprøyt Posted April 2 Report Share Posted April 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted April 2 Report Share Posted April 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted April 2 Report Share Posted April 2 Jeg måtte gi deg en «like» for Sultans of swing. Den er på topp-ti lista mi over historiens beste låter. Dog et stykke unna sjømannsviser, spør du meg. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted April 2 Report Share Posted April 2 15 minutes ago, TT said: Jeg måtte gi deg en «like» for Sultans of swing. Den er på topp-ti lista mi over historiens beste låter. Dog et stykke unna sjømannsviser, spør du meg. Ja, den og "Thelegraph Road". Sjømannsviser - er hva du gjør det til, post hva du vil mann.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted April 2 Report Share Posted April 2 Hvis du liker annen musikk som rap elle hva de nå er - så post det da mann! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted April 2 Report Share Posted April 2 Eller "hen" som det heter nå til dags... spiller ingen rolle for meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted April 2 Report Share Posted April 2 (edited) Når du er passert femti så er det ikke så viktig lenger. Bare post det du vil eller brenner for, hva det er - er uvesentlig for meg. Men det kan være viktig og bety noe for andre, og det er det som betryr noe. Edited April 2 by Slosprøyt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted April 2 Report Share Posted April 2 Tenker jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted April 6 Report Share Posted April 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted April 7 Report Share Posted April 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted April 7 Report Share Posted April 7 Den ene halvdelen av hjernen min vil hele tiden poste noe nytt eller annerledes, den andre syns det er greit med repetisjoner... Så det blir den ene eller den andre... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted April 7 Report Share Posted April 7 Jeg var på konsert med Lou Reed, det var en skuffelse. Han var i det grettne kunsteriske hjørnet. Men jeg er glad jeg var på den konserten, det var i Grieghallen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted April 7 Report Share Posted April 7 (edited) Den største live opplevelsen var kanskje Robert Plant, også i Grieghallen... Vi var en liten intim gjeng som overvar Robert Plants absolutte magnetisme. Ja, jeg var alene - men det var så absolutt en intimkonsert, vi var kanskje 100 stykker i salen. Han fengslet deg umiddelbart, jeg skjønte hvorfor han er en av tidenes legender. Edited April 7 by Slosprøyt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted April 7 Report Share Posted April 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted April 14 Report Share Posted April 14 For den ønsket ikke en venn, men en alliert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted April 14 Report Share Posted April 14 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted April 14 Report Share Posted April 14 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts