FiskerStavanger Posted July 11 Report Share Posted July 11 (edited) Er dette en ålekvabbe? Edited July 11 by FiskerStavanger 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiskerStavanger Posted July 11 Author Report Share Posted July 11 (edited) Eller tangkvabbe? Jeg har søkt litt på nett og det ser ut som at dette er en tangkvabbe. Mønsteret og hodet ligner mer. Min fisk er litt mindre avlang. Og kjennetegnet på en tangkvabbe er hakket mellom bløt og piggstrålene. Kult om noen av kan bekrefte at det er en tangkvabbe! Ellers morsomt om den første jeg tar er den sjeldnere av de to(ifølge statisktikk fra artsfiske.no)! Edited July 11 by FiskerStavanger Skrev litt upresist Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted July 12 Report Share Posted July 12 Det er en tangkvabbe. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts