Jump to content
Fiskersiden

Hva skal jeg gi min kone?

Adolfo781
 Share

Recommended Posts

Den 6.3.2023 at 2:29 PM, Adolfo781 skrev:

Hva skal jeg gi min kone til bursdagen sin . Har du noen ideer ?  Jeg vil glede henne med noe uvanlig . Kanskje du kjenner gode gaver eller butikker ( du kan også online) jeg vil være glad for rådene dine .

Alle jenter elsker blomster og søtsaker . Derfor tror jeg 101 roser vil være den beste gaven . Jeg har også et spørsmål til deg som mann . Hva skal jeg gi til min far . Han elsker å fiske, men han har alt . Har du noen ideer? 

Den 9.3.2023 at 14.00, Lucrezia skrev:

Alle jenter elsker blomster og søtsaker . Derfor tror jeg 101 roser vil være den beste gaven . Jeg har også et spørsmål til deg som mann . Hva skal jeg gi til min far . Han elsker å fiske, men han har alt . Har du noen ideer? 

Du har rett.Takk for råd, jeg skal gjøre det . Vet du om en bra blomsterbutikk ? Om gaven til min far . Gi ham en ny fiskestang, jeg tror han blir glad.

• Like 1

Den 10.03.2023 at 16:09, Adolfo781 skrev:

Du har rett.Takk for råd, jeg skal gjøre det . Vet du om en bra blomsterbutikk ? Om gaven til min far . Gi ham en ny fiskestang, jeg tror han blir glad.

Takk for råd. Ja, jeg fant en god fiskestang . Og jeg anbefaler deg dette ekspressblomster.no   blomsterbutikk . Jeg bestilte blomster til mamma . Jeg likte alt . 

Edited by Lucrezia
error