Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskebriller


fiskebaronen
 Share

Recommended Posts

Kjøpte eit par fiskebriller på Aliexpress som kosta ca 60 kroner inkl frakt og moms. Vart overraska kor bra dei var. Behaglig å ha på og god polaroid effekt. Sliter, riper og mister ofte briller, så greit å ha lager med billigbriller. Har tidligeare hatt dyre briller,  men syns ikkje polaroideffekt er noko særleg betre på dei enn billige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarisert er polarisert.. :) Effekten blir den samme.

 

Jeg har selv et par med Costa briller, det er ingen tvil om at de er har hakket bedre glass som gir bedre klarhet enn billige versjoner. Men forskjellen er helt minimal, og den er så absolutt ikke verdt 1800 kroner.

Det sagt så liker jeg veldig godt polariserte briller med glasslinser i stedet for plast, da holder de veldig lenge. Så det blir sannsynligvis et nytt par med Costa Lido briller på meg neste gang jeg skal kjøpe. Jeg har Sunrise Silver Mirror linser fra før av, så i neste omgang blir det sannsynligvis med Copper Mirror linser. :) For min del har jeg faktisk ingen problem med prisen, ettersom et par solbriller med glasslinser er noe jeg fint kan ha i 10-15 år uten at de blir dårlige eller oppskrapet.

 

Hadde også et par med Guideline LPX Amber til 399, de var svært gode å ha på med en fin tone som gjorde det lett å se bunnforhold og fisk. https://www.skittfiske.no/guideline/243629/guideline-lpx-sunglasses-amber-lens-red-revo-coating Men her er det plastlinser.

Endret av Gabriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.