RedBloodCat Posted August 2 Report Share Posted August 2 Leter etter en liten og lett tripod, tenkte helst noe som kan være med på gåturer så man ikke må være maks 50m fra kai. Aller helst for 2 stenger. Noen anbefalinger? Eller blir det lettere å ligge den oppå sekken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedBloodCat Posted August 2 Author Report Share Posted August 2 (edited) Alternativt, kan et lite kameratripod med litt mekking fungere bra? Edited August 2 by RedBloodCat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterSL Posted August 3 Report Share Posted August 3 (edited) Tja, det finnes jo mange forskjellige varianter på markedet. Noen er selvfølgelig bedre enn andre, men jeg har en tripod jeg har brukt i over 10 år nå, og jeg tror ikke jeg en eneste gang har tenkt at noen andre varianter jeg har sett har sett bedre ut. Denne kan jeg til og med ta i sekken! Dessverre er jeg ikke sikker på om den produseres lengre, men den er laget av Parker Angling Supplies og det ser ut som de fortsatt selger tripoder. Jeg finner ingen som er helt lik, men denne er så og si identisk: Legger du en stein eller to på de vannrette stengene nært bakken blir den veldig stabil. Kanskje du finner den om du leiter litt rundt på nettet. Du kan skimte tripoden i bruk her: Utover det kan du selvsalgt bruke sekken, men det er kjipt å måtte flytte på stengene hver gang du må finne frem noe som ligger i sekken. Edited August 3 by PeterSL 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted August 3 Report Share Posted August 3 Det var en flott fisk, hvor og når fikk du den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterSL Posted August 3 Report Share Posted August 3 Dette er fra Bergensområdet. Januar 2023. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterSL Posted August 10 Report Share Posted August 10 Den er faktisk tilgjengelig på Ebay her: https://www.ebay.com/itm/385139335744 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts