Gå til innhold
Fiskersiden

Nå skal trofebåten igjen ut å fange fisk !!


Gjest pikewallis
 Share

Recommended Posts

Ja nå er det lenge siden båten har vært ute sammen med meg, men i helgen skal vi ut på fisketur. Målet å å få føling med ørreten igjen.

Kommer også til å ta med havfisketstenger, men om de kommer i bruk kommer helt ann på vinden.

Ønsker dere alle sammen en riktig fin helg om dere så er i mandalselven, Bergen brygg eller kanskje ved en karpevann.

Bruk helgen godt.[ :( ][ :( ]

Håper å kunne legge inn en liten fin rapport med fine bilder her på søndag.[ :( ][ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Gabrielsen

sitat:om dere så er i mandalselven, Bergen brygg eller kanskje ved en karpevann...eller oppi marka etter ørreten - det finnes fortsatt folk som holder på med slikt[ :( ]

Ja, folk er gærne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur ja, skal selv opp i elva mer eller mindre sammenhengende fra i kveld frem til og med tirsdag.

I og med at jeg er en del på sjøen utover høsten, hadde det jo vært kult å få dratt deg med på noe av det sinnsyke lyrfisket som står for døra nå dersom du kommer nedover også senere. Du kunne jo enten trailet båten din hit, eller blitt med meg i min. Sjekk hjemmesiden vår så ser du jo noen bilder der av hva det er slags størrelse vi pleier å ha på den lyra vi tar utover høsten/vinteren. Ellers så er det jo en del havfiskeområder å utforske her nede da:)Gleder meg stort til å få tatt fatt på noe seriøst båtfiske utover...

Utsiden av Harkmarksfjorden/kåløy holder jo ofte stor sjøørret på denne tiden, men det er kanskje noe langt fra der du holder til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Pero

God tur ja, skal selv opp i elva mer eller mindre sammenhengende fra i kveld frem til og med tirsdag.

I og med at jeg er en del på sjøen utover høsten, hadde det jo vært kult å få dratt deg med på noe av det sinnsyke lyrfisket som står for døra nå dersom du kommer nedover også senere. Du kunne jo enten trailet båten din hit, eller blitt med meg i min. Sjekk hjemmesiden vår så ser du jo noen bilder der av hva det er slags størrelse vi pleier å ha på den lyra vi tar utover høsten/vinteren. Ellers så er det jo en del havfiskeområder å utforske her nede da:)Gleder meg stort til å få tatt fatt på noe seriøst båtfiske utover...

Utsiden av Harkmarksfjorden/kåløy holder jo ofte stor sjøørret på denne tiden, men det er kanskje noe langt fra der du holder til.....

Må jo si at lyste på i stå i mandalselven er veldig veldig stor, men så er det da en gang slik at hytta trenger vedlikehold. Nå er det nytt tak på uthuset/dassen som må på plass.

Takker for innbydelsen Pero. Vi kommer til å ha hytta åpen til langt ut i oktober så du skal ikke se bort i fra at jeg kommer ned en tur.

Nå må dere ha et riktig bra fiske i mandalselva, tvi tvi skitt fiske [ :( ][ :( ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.