Gå til innhold
Fiskersiden

Vestlandstreff 2006-dato Fastsatt


 Share

Recommended Posts

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Kommer fullstendig info siste uken i januar. Gjør oppmerksom på at betaling=påmelding. Jeg har jo notert meg endel som tidligt har sagt de vil være med, husk at dere også må betale tidlig :-)

Pris pr.pers blir som tidligere opplyst ca 350-375,- Nøyaktig pris og betalingsinfo kommer altså siste uken i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger 2 tråder om treffet hvor de interesserte har skrevet at de er interessert. Etterhvert som folk betaler vil jeg fortløpende føre disse opp på en liste. Og betalingsinfoen kommer siste uka i januar....

Sa jeg at det blir 2 konkurranser med premier fra vår(e) sponsor(er) ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser poenget. (

Da er påmeldingen igang! Veldig greit om de som nå vet de kan melder seg på, og de som vet de ikke kan gir beskjed...

Info-påmelding:

https://www.fiskersiden.no/forum2/topic.asp...?TOPIC_ID=15216

3 av hyttene, den 4. ligger rett til venstre for fotografen. Hyggelig hyttetun med kort avstand mellom hyttene

040220061819iWjosZv3kN79ZW7rgx.jpg?54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok vi skal få plass til de fleste på interesselisten, jeg mottar fremdelels avbestillinger. Viktig at folk melder seg på når de vet de skal/kan. Det er god plass enda folkens!!!

Samværet på hyttene, konkurransene osv forbeholdes de som overnatter på hyttene. Dersom det viser seg at vi ikke får plass til alle, skal jeg finne en løsning til de som evt trenger alternative løsninger, men tror ikke det blir et problem.

DSC00011_2.jpg

DSC00010_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

sitat:Opprinnelig postet av Hunter

sitat:Opprinnelig postet av Helge S

Det blir minst to biler som kjører fra Stord og det er sikkert plass i ein av dei. Hvis alt går etter planen kan du gå av på Leirvik så blir du plukka opp der.

Høres veldig bra ut.[ :) ]

Har 6seter/kombi å skal innover fra stord.

Det ordner seg nok Hunter.

[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi en deltakerliste som ser slik ut:

KIS

Hunter

OlaG

Carl

KimA

Aasvik

EvenA

HelgeS

Håvard

Thor

Ola

Alexander

Frist for påmelding er gått ut, men ettersom det er ledig plass er det selvsagt mulig å melde seg på enda. Jeg gjør da oppmerksom på at betaling=påmelding.

Minner også om at for 200kr kan en delta lørdag-søndag inkl konkurranser!

Til info er alle betalinger nå registrert og på plass for de påmeldte [^]

Gjentar at det enda er plass men siden vi er langt over fristen gjelder betaling=påmelding fremover [ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Og nå har troa på at isen skal forsvinne til Fiskertreffet fått en oppgang.

Varmegradene og sola begynner å virke på sjøisen og da kan det gå fort.

Vi må vel bare krysse fingrer, knær og det som ellers kunne krysses for et isfritt treff.... B)

Og om isen mot alle odds ikke skulle forsvinne, så er det ikke noe problem! Da forflytter vi oss bare fiskemessing til Åkrafjorden som er minst en like spennende fjord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.