Gå til innhold
Fiskersiden

Sutertur, Jovannet 22. september


PtrSev
 Share

Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av PtrSev

Men jeg har egentlig ikke jobba så hardt at det gjør noe. Jeg har bare plassert meg i meitestolen fremfor i lenestolen for å lese ei god bok eller to. Nede ved vannkanten fremfor hjemme i stua.

Nettopp, det er jo det alle vi meitere gjør, sitter og slapper av med ei god bok ved bredden, og så sier vi etterpå at vi har jobbet hardt for suksessen! [ ;) ]

Naturligvis gir dine fangster grunn for litt ettertanke. Proff eller ikke - jeg tror ikke du står så mye tilbake for de fleste meitere i Norge - med litt innsats kunne man nok oppnådd mye mer enn vi faktisk gjør. Selvsagt er det lenger mellom hver fisk så sent på sesongen, men det hele dreier seg vel i bunn og grunn om hvor mye tid man har til rådighet og hvordan man mener den er mest fornuftig å bruke. At mange ikke meiter suter i september/oktober kan derfor bety at man mener at det er mer fornuftig å bruke denne tiden på andre arter, snarere enn at man mener at det er umulig å få suter så sent. det har jo du motbevist til fulle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.