Gå til innhold
Fiskersiden

Skatetreff i Namsos på ettervinteren?


 Share

Recommended Posts

Det er nok mer enn nok ferskvann her. Årgårdsvassdraget renner jo ut her. Har fiska på isen her sjøl, og det er nok mer ferskvann her enn i verrabotn. Forøvrig kan ikke fisket i verrabotn sammenlignes med lygnin, da artsmangfoldet er mye større på lygnin. Verrabotn er knall om du er ute etter matauk. Meget pen torsk, sei og hvitting i Verrabotn,men det får man fiske andre plasser...[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde ikke tenkt å foreslå Verrabotnen som fiskeplass for dere, jeg ville bare fortelle at det er is der nå. Lygninfjorden slår vel det meste, så jeg håper dere får fine forhold! Her på Steinkjer har det kommet lite nedbør i det siste, men årgårdsvassdraget er vel stort, tenkte ikke på det! Hadde vært artig å kjørt en tur og sett på dere, hvordan dere gjør dette, har ikke meiteutstyr selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke all verdens til utstyr da. Ei hvilken som helst fiskestang med ei snelle på. Foretrekker sjøl multiplikator,men ingen nødvendighet.Trenger bly nok til å holde bunn, en relativt stor krok og agn, så er man i gang. Erfarte i fjor at inlinestenger ikke er det beste i minusgrader [ :D ] Dessuten selger AvKroken på forumet veldig billige ismeitestenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Regner med det er greit jeg kommer oppover og får gjort noe med skatestatistikken uavhengig av hvor mye is det er eller ikke er. Om ikke ismangelen kir seg, så kan du jo bruke tiden til å spikre opp et skur til meg på et par egnede plasser. (På forhånd takk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig slått opp øynene etter en veldig begivenhets rik natt i full snøstorm,men man hadde ikke tid til å merke været[ :D ][ :D ]

Kommer vel litt snadder fra vilhelm, seinere i dag om natta vår på isen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.