Laksefiskern Skrevet February 11, 2006 Rapporter Share Skrevet February 11, 2006 i Bunnefjorden. Og nå begynner meldinger å hagle inn her; Til nå er det tatt 5 flyndrer og 9 hvittinger. Ny melding, denne gangen med MMS-bilde: Gabrielsen med SØ på 1,4 kg på makrell: Ny melding fra Svenna: Torsk på 5,52 kg tatt på sild (for meg uvisst hvem som har tatt den). Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Skrevet February 11, 2006 Rapporter Share Skrevet February 11, 2006 Flott ørret Gabrielsen, og bra start på sjøørretsesongen:-) Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenna Skrevet February 11, 2006 Rapporter Share Skrevet February 11, 2006 Nå er vi hjemme igjen. Dagens fangst ble mellom 20 og 30 tilsammen. Det var jeg som fikk torsken Henning, så vi fik en brukbar fisk hver. Torsken var forøverig ferdig gytt. Regner med Gabrielsen legger ut bilder senere i dag da kamera mitt hadde for dårlig batterikappasitet igjen, i kulda. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabrielsen Skrevet February 11, 2006 Rapporter Share Skrevet February 11, 2006 Ja, det ble en bra tur - synd vi ikke kunne blitt lenger [ ] Her er bilde av dagens overraskelse for meg, en SØ tatt med makrell på bunnen på godt over 20 meters dyp: Og så fikk Svenna på noe stort: Oppe ved hullet var det litt plundrete. Svenna trodde opphengeren hektet seg fast hele tiden - men så var det bare hodet på torsken som var litt stort i forhold til hullet: Men med isfiskeklepp gikk det bra: Og dermed var stor-torsken berget: Svenna har all grunn til å være fornøyd: I tillegg ble det noen hvittinger og overraskende mange skrubber. Takk for hyggelig tur, Svenna! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars M Skrevet February 11, 2006 Rapporter Share Skrevet February 11, 2006 Kjempefin fangst! Hverken 1,4 kilos sjøørret tatt på 20m dyp, og slik torsk er vel dagligdags der nede?! Grattis[ ] Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor Skrevet February 11, 2006 Rapporter Share Skrevet February 11, 2006 Hmm.. Ser ut som Fotoknudsen sliter på et vis, er i hvert fall ingen bilder derfra som vises for tida.. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenna Skrevet February 11, 2006 Rapporter Share Skrevet February 11, 2006 sitat:Opprinnelig postet av Lars M Kjempefin fangst! Hverken 1,4 kilos sjøørret tatt på 20m dyp, og slik torsk er vel dagligdags der nede?! Grattis[ ] Ikke helt atypisk nei. Er vel mere vanlig med 5kg. torsk enn SØ på det dypet/bunn på makrell. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenna Skrevet February 11, 2006 Rapporter Share Skrevet February 11, 2006 Kjempe artige bilder Svein. Jammen var torsken slonken. Minner mer om en breiflabb i fassongen. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hunter Skrevet February 11, 2006 Rapporter Share Skrevet February 11, 2006 Gratulerer med flotte fisker begge to. Om det skulle være noen tvil? Ja så misunner jeg dere muligheten til å fiske på isen på den måten og i slikt vær. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenna Skrevet February 11, 2006 Rapporter Share Skrevet February 11, 2006 Ikke sikkert det i dag, Hunter. -13 når vi dro og synkende. Et surt drag hele morgenen for riktig å gjøre det utrivelig, men det ble bedre etter kl 1200, når sola begynte å få tak og vinddraget ga seg. Vi er nok heldig som kan fiske på isen, men sån som det er nå får vi ikke fiska fra land inne i fjorden pga. isen. Vi kan vel ikke fp i pose og sekk vi heller, hehe. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein Skrevet February 11, 2006 Rapporter Share Skrevet February 11, 2006 En fin dagsfangst det der. Fin torsk og SØ. Stein Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest caddis Skrevet February 11, 2006 Rapporter Share Skrevet February 11, 2006 Kanskje litt dumt å ikke bli med alikeveld Svenna[:I][:I]. Gratulere begge to. Og det med ørret på 20 meter er vel ikke hverdagskost.[ ][ ] Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle I Skrevet February 12, 2006 Rapporter Share Skrevet February 12, 2006 Grattis til begge. Hvor tykk var isen? Var den jevn? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perca Skrevet February 12, 2006 Rapporter Share Skrevet February 12, 2006 Dæven snyte... Detta vakke dårlig! Jeg skulle på Nøklevann i dag og ta en storørret, men det ble jobbing med en bil som ikke ville starte i stedet! Torsk på over 5 kg er ikke hverdagskost i denne fjorden! GRATTIS! Finns ikke misunnelig i det heletatt [ ]! Hadde jeg fått den torsken så hadde det ikke blitt elg til middag denne helga nei... Det hender at sjøørreten kan overraske, Gabrielsen! Jeg fikk en på drøye 25 meters dyp utenfor Tvedestrand for noen år siden og jeg ble nesten sjokkskadet! Nyt den med noe godt hvit drikke til og vær glad for at du kan oppleve noe slikt! Den er nesten like god som en torsk...[:I] Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabrielsen Skrevet February 12, 2006 Rapporter Share Skrevet February 12, 2006 He he, [ ]. Sjø-ørreten blir middag i dag. Men enig i at en torsk på over 5 er "bedre fangst" i Indre Oslofjord enn en SØ på 1,4. (men mer uvanlig på det aktuelle dypet). Hvor tykk var isen igjen? 20 cm? Og det var folk mye lenger ut enn oss. Vi fisket mellom nesset og Breivoll. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaj Ove Skrevet February 12, 2006 Rapporter Share Skrevet February 12, 2006 Fine bilder [ ] Å ikkje minst fin SØ...! Gralla Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flemms Skrevet February 13, 2006 Rapporter Share Skrevet February 13, 2006 Se der ja Svenna, der var midda'n berga...Mmmm..nå fikk jeg lyst på torsk igjen[ ] Så ut som en fin tur dette, fine fisker på begge to. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remy Skrevet February 13, 2006 Rapporter Share Skrevet February 13, 2006 Er maaaaaange ørreter som bøter med livet på bunnefjordisen ja... Kult bilde av torsken Større hulle neste gang? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bunker Skrevet February 13, 2006 Rapporter Share Skrevet February 13, 2006 Bra fangst og kult bilde av torsken. Grattis. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenna Skrevet February 13, 2006 Rapporter Share Skrevet February 13, 2006 sitat:Opprinnelig postet av Remy Er maaaaaange ørreter som bøter med livet på bunnefjordisen ja... Kult bilde av torsken Større hulle neste gang? SØ'n var kroka såpass stykt at utsetting ikke var på tale.[ ] Ser ut som om jeg må anskaffe meg et større bor ja. Må vist opp i 175-200mm skjønner jeg. [:I] Takk til alle som har sendt gratulasjoner[ ] Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabrielsen Skrevet February 14, 2006 Rapporter Share Skrevet February 14, 2006 Hehe, kan jo legge ut bilde av flyndrene også: Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest caddis Skrevet February 14, 2006 Rapporter Share Skrevet February 14, 2006 Fin gjeng det dere Gabbe[ ][ ] Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laksefiskern Skrevet February 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet February 14, 2006 sitat:Opprinnelig postet av caddis Fin gjeng det dere Gabbe[ ][ ] fikk assosiasjoner jeg, ...at det er et bilde av redaksjonen som "legger seg flat" Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest caddis Skrevet February 14, 2006 Rapporter Share Skrevet February 14, 2006 sitat:Opprinnelig postet av Laksefiskern sitat:Opprinnelig postet av caddis Fin gjeng det dere Gabbe[ ][ ] fikk assosiasjoner jeg, ...at det er et bilde av redaksjonen som "legger seg flat" [:X][:X][:X][:X] For jentene det da Henning [ ] Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ølgylt Skrevet February 16, 2006 Rapporter Share Skrevet February 16, 2006 grattis s&s ! Det så utsom en morsom tur, og (som vanlig) flotte bilder ! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts