Gå til innhold
Fiskersiden

Thor og Espen (og Vilhelm) på en liten artsturne


Espen Ørud
 Share

Recommended Posts

Kort fortalt herfra før Thor drar videre på jakt etter nok en art:

Fredagen noterte Thor art nummer 85 med harr på første kast. Før han utpå kvelden ankom huset med alle etasjene. En rask plan ble lagt for lørdagen. Først nipigget stingsild på Espen og Thor, så solabbor på Espen og så småflekket rødhai og rødknurr på Thor + rødknurr til Espen så han kunne få et skikkelig bilde av den.

Det ble nestenklaff. Begge noterte nipigget stingsild før Espen krysset av solabbor med et par eksemplarer. Så bar det av gårde for resten som ble ansett som den klart hardeste etappen. Vi plukket opp Vilhelm ifm solabborpasset for Vilhelm var også svært interessert i denne prikkete haien.

Ikke de største krokene som var i bruk på dagens første "oppgave" (til opplysning holder han kroken mellom fingrene ganske nære stangen og hele kroken synes faktisk)

11116_s.jpg

Thor noterte første denne piggete stingsilden

11117_s.jpg

Så det etterhvert klassiske nipigg-bildet

11118_s.jpg

Espen fikk krysset i listen etterhvert han også

11119_s.jpg

Så enda en liten rakker på Espen (legg merke til bilde i "Jørgensmåflekkstyle")

11120_s.jpg

Og enda en med enda penere farger (igjen legg merke til bilde i "Jørgensmåflekkstyle")

11121_s.jpg

Så dagens bonus på Espen: Tangkutlig og nå totalt 68 arter

11122_s.jpg

Og jammen noterte ikke Vilhelm 600 blanke gram på denne småfrekke haien som for anledningen var litt sjenert

11123_s.jpg

Endret av Espen Ørud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med nye arter alle sammen. hva er så spesielt med den rødflekkete? ser den jo hver jævla gang jeg åpner fiskersidenforumet.... :D:D:)

og bildet av Thor....en fantstisk parodi på diverse karpefiskere, lo ganske lenge...selvsagt ikke av Thor men da jeg til slutt så fisken :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig du :D Ikke ett gram fett! Bare muskler :D

Fisken mener du? :D

Seriøst, du ser mer ut som en stipendiat enn jeg gjør! :D

Forøvrig gleder det meg å se skikkelig posering etter en vellykket og ytterst sær artstur, gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett bilde av en venn som poserer naken i skodde (blir som en glorie m/bliz), med 6kg torsk i den ene handa og stanga i den andre. Han var litt stor i kjeften på en tur, og sagt er sagt :D

Skulle sett folka i en taubåt som kom forbi! alle hang over rekka, var ingen igjen inne i båten. Kanskje de trodde vi poserte for www.nakedwithfish.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett bilde av en venn som poserer naken i skodde (blir som en glorie m/bliz), med 6kg torsk i den ene handa og stanga i den andre. Han var litt stor i kjeften på en tur, og sagt er sagt :D

Skulle sett folka i en taubåt som kom forbi! alle hang over rekka, var ingen igjen inne i båten. Kanskje de trodde vi poserte for www.nakedwithfish.com

F.. Føler meg lurt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.