Gabrielsen Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hadde akkurat lagt barna og gjorde meg klar for en kveld foran PCn da det dunket HARDT og BRUTALT på døra. Jeg løp ned, åpnet og så at det var den forferdelige M A S K E M A N N E N som sto der: Hva vil han? Hvordan vil dette gå? Svar kommer kanskje senere i kveld - hvis jeg overlever....... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Inge S Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Nå bør det dukke opp HODELØSE aurer etterhvert her Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
permagnar Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Oh! Tror nok Gabrielsen har blitt truet med på harvetur i kveld gett. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Vik Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Skal vedde på at det er Walmann som vil jerke sammen med Svein Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 (endret) Det der minner vel litt om din "evil twin", var det Tore han het? Håper du overlever, vil jo ikke gå glipp av de geniale trådene dine... Endret November 22, 2006 av Jørgen Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanM Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Maskemann? Er det ikke deg da, Gabrielsen? Jan. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoffa Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Gabbe har nok møtt seg selv i døra ja... :-) Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabrielsen Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Jeg overlevde - så vidt... Det som skjedde var noe dere allerede har gjettet: Jeg prøvde å ymte frampå at dette kanskje ikke var rette kvelden, men Maskemannen truet med å bli sint. Så ikke lenger etter sto han og fisket på min favorittplass på Lutvann: Jeg måtte først vise han hvordan det skulle gjøres og mens jeg holdt på med det smalt det jammen på en ørret. Men da jeg var mere opptatt med å følge med på at maskemanne ikke kom for nær fulgte jeg ikke godt nok med på harvingen og fisken merket motstand og slapp Etter det greide utrolig nok Maskemannen å få på to ørreter - og miste begge Jeg ble redd for at han skulle bli sur - og det ble han. Han satt seg ned på stolsekken min og surmulet noe helt sinnsykt. Kalte meg for en RÆVA fisker og en skikkelig møkkamann. Da ble jeg sur og sa at maska hans var stygg og da ble han bare enda surere. Jeg ble også sur og bestemte meg for å drite i fiskingen og heller ta vakre naturbilder: Jeg ble så glad over de vellykkede bildene at jeg gikk tilbake til maskemannen og sa at masken hans ikke var så stygg likevel. Da ble han veldig glad og sa at jeg ikke var så ræva fisker likevel. Og vips - så var vi venner igjen : Og Maskemannen fisket videre: Og til stor glede for oss begge fikk han fisk !!!!! En vakker Lutvannsørret på 515 gram - mer enn stor nok til at Maskemannen ble fornøyd. Han begynte til og med å tulle: Og dermed var jobben min gjort, og jeg kunne dra tilbake til familien min. Mens Maskemannen forsvant i mørket.... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim andre Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 ler og ler så jeg rister! herlig humor gabrielsen! men hvem er det som har kledd seg ut som Trym? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Kongerapport! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Inge S Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Knegge Hvor mye "areal" trenger en for å harve egentlig? I hine hårde gikk d jo langs vannet med lang stang, men idag klarer en jo å kaste en marktugge endel meter så en kan kanskje fiske uten at en har vann med autostrada? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønsingen Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Hehe knall rapp! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pikewallis Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Ja du gabis du gabis, så ut til å väre en flott tur du og maskemannen hadde, synd jeg satt i Helsingborg slik at det var umulig for meg å väre med.......................... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havengel Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Ha-ha-ha-host! Hvilken rapport! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vango Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Kjempeflott rapport Gabrielsen Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TP Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Super rapp som vanlig fra Gabrielsen. TP Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford prefect Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Orginalt og en fin måte å få meg til å søle en kaffiskvett i fanget en tidlig torsdagsmorgen Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge S Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Knallrapport. Hadde jeg møtt maskemannen ei mørk natt ute i skogen hadde det nok enda med et solid hjerteinfarkt. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Cral har vel aldri sett bedre ut?? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest StadJon Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Hahaha!! Knallbra rapport! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugen Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Herlig rapport Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theragra Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Knall rapport Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Inge S Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Spør igjen jeg Når du harver gabrielsen, kaster du og sveiver inn eller "går" du makken bortover? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tryta Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Har ikke fått sett så nøye på nett avisen ennå,men det er vist 3 eldre mennesker som har blitt funnet i lutvanns området,politiet vil ikke gå nærmere inn på funnene hittil. Men ryktene sier at likene som ble funnet har forvridde ansikter,som om de har blitt skremt ihjel Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikR Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Er vel bedre å få besøk av maskemannen, enn lommemannen;) tror du harvefiske funker over hele landet, gabrielsen? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts