Gå til innhold
Fiskersiden

Kystmeite på Sæbø


Dr. Hook
 Share

Recommended Posts

Tenkte å planlegge ein liten kystmeitetur til Sæbø. :P

98495_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/39456/98495.jpg

98496_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/39456/98496.jpg

Fiska mykje der i min barndom, då vi hadde campingvogn der, men det gjekk vel mest i det som vi i dag så fint kallar "mikromeite". :P

No har eg tenkt å møte opp med større skyts! Nærmare bestemt hadde eg tenkt å prøve meg på betongbrygga utanfor Hjørundfjord Hotell (nr. 1 på kartet) og syle agn, ESCA, perler og dill (og krok) avgarde så langt eg maktar.

Har forska litt og ser at fleire har fiska havål frå Hustadneset sør for Sæbø (nr. 2 på kartet)? Kor tilgjengeleg er det å fiske frå land her? Plasstips? Er dette eit privat område, der vi risikerar å bli jaga, eller er det kommunalt? Litt vanskeleg å sjå på kartet... ;)

Elles lurer eg på om fergekaia (nr. 3 på kartet) byr på noko spennande? Ser at det kanskje er kortare veg til større djupne der, og fergekaier er jo ofte bra plassar.

Korleis er botnen på desse plassane? Er det nokon som har tips, historier, informasjon om artar osv. ifrå Sæbø? Ikkje nødvendigvis frå akkurat desse plassane, men elles alle andre plassar som kan nåast frå land på Sæbø. Alt er av interesse! ;)

På førehand takk. :)

Endret av Dr. Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plass nr 2 ser ut til å være dyrka mark. Der går en vei langs med fjøra ut til nokre naust. Kan ikkje forstå at det skulle volde bry for noken at nokre uskuldige sjele lempa ut i nokre makrellstrimla der

Sære gamle gubbar kan finnast overalt veit du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Bumpar denne no som eg har fått fingeren ut av ræ** og kontakta campingen. Prøvar å få til helga 4-6 juni. Vi har òg store planar om å leige båt og prøve oss litt på fjorden ein av dagane.

Eit siste lite skrik om hint/tips/triks/plassar/artar? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

No er turen snart komen, så tenkte eg kunne fyre laust nokre havålspørsmål i same tråden no rett før avreise. :)

Er det berre glidande takkel som gjeld for havålen? Er so greitt å kaste med pulley... Og har det noke føre seg med attraktorar som skjølvlysande perler/slange eller ESCA? J-krok eller sirkel? Kva er best? Og i kva størrelse? Wire eller tjukk mono til fortom?

Skal heim å knyte etter jobb i dag! :thumbsup:

Værmeldingane ser forresten lovandes ut, steik kor eg gler meg! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg ganske enkel og genial ut den. :) Er det berre ein enkel svivel som brukast som "glidebom"?

Kor lenge skal eg la evt. havål "ta" agnet før eg gjer tilslag? Dette vil vel variere litt alt om eg brukar sirkel eller j-krok... Brukar den lang tid på å "svelge"? Vil jo ikkje la den svelge for lenge heller, spesielt ikkje med j-krok, med tanke på C/R.

Endret av Dr. Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått etpar havål der. Brukte friline og sild på den første, J-krok og wirefortom. Kompisen fikk på samme metode, men han brukte makrellfilet. Den siste jeg fikk var på sunken PN med halv makrell som agn. Tykk mono (minst 1,2 helst 1,5) gjør nytten. Fikk fisk både sen kveld og tidlig morgen. Prøvde endel med fullsirkel utenfor Alderney, men opplevde dårlig krokingsprosent. Halvsirkel ala Mutu funket bedre, men ville kanskje foretrukket bronsert J-krok. Du trenger sjelden å vente lenge. De er glupske og sluker temmelig kjapt. Vi fisket fra land ved Steglet. August-september ga fisk, men de er sikkert på plass nå også. Fiske fra båt ga oss tonnevis med sei og makrell, men også laks og stor lyr. På dypet fikk vi lange, brosme og lusuer, men vi ble tipset om at det fantes både stor steinbit, kveite og håkjerring der. Sikkert også andre arter som lysing etc. Noe flatfisk, hyse, torsk og hvitting inne i selve Sæbøvika. Ellers så jeg den største berggylta jeg har sett der. Vet at tyskerne også har fått havål på Finnes, samt at den gamle N-reken på 15,8 visstnok ble tatt fra fergeleiet på Urke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått etpar havål der. Brukte friline og sild på den første, J-krok og wirefortom. Kompisen fikk på samme metode, men han brukte makrellfilet. Den siste jeg fikk var på sunken PN med halv makrell som agn. Tykk mono (minst 1,2 helst 1,5) gjør nytten. Fikk fisk både sen kveld og tidlig morgen. Prøvde endel med fullsirkel utenfor Alderney, men opplevde dårlig krokingsprosent. Halvsirkel ala Mutu funket bedre, men ville kanskje foretrukket bronsert J-krok. Du trenger sjelden å vente lenge. De er glupske og sluker temmelig kjapt. Vi fisket fra land ved Steglet. August-september ga fisk, men de er sikkert på plass nå også. Fiske fra båt ga oss tonnevis med sei og makrell, men også laks og stor lyr. På dypet fikk vi lange, brosme og lusuer, men vi ble tipset om at det fantes både stor steinbit, kveite og håkjerring der. Sikkert også andre arter som lysing etc. Noe flatfisk, hyse, torsk og hvitting inne i selve Sæbøvika. Ellers så jeg den største berggylta jeg har sett der. Vet at tyskerne også har fått havål på Finnes, samt at den gamle N-reken på 15,8 visstnok ble tatt fra fergeleiet på Urke.

Takk for tips, det er gull verdt, og eg gleder meg meir og meir :)

Trur eg skal foreslå havfiske ein dag og bryggefiske etter flate ++ frå betongbrygga ved hotellet den andre dagen. På dagtid. Og full havålsatsing på kveldane begge dagane! :) Men er det noken som veit om det noke nytte i f.eks. ESCA og andre attraktorar etter havålen? Kan det skreme vekk ålen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom på at ein lærling ombord hadde såtte line uttafør trandalen/sæbø,der han bor. Da han var og drog den var han sjeleglad over all langa han hadde fått. Men dei va usedvanlig tynne og lange og sleipe og aggresive. Holdt på lenge med å baske dei ombord.

Gamlekarane homra godt når dei såg at guten hadde fått havål. :)

Kan høre med han eksakt kvar det var om du er intr, men det var med båt vertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom på at ein lærling ombord hadde såtte line uttafør trandalen/sæbø,der han bor. Da han var og drog den var han sjeleglad over all langa han hadde fått. Men dei va usedvanlig tynne og lange og sleipe og aggresive. Holdt på lenge med å baske dei ombord.

Gamlekarane homra godt når dei såg at guten hadde fått havål. :)

Kan høre med han eksakt kvar det var om du er intr, men det var med båt vertfall.

Er sjølvsagt interessert, om det er mogleg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.