Gå til innhold
Fiskersiden

lurendreier på qxl


villlax
 Share

Recommended Posts

Ta kontakt med qxl? Det aller lureste er alltid å betale med kort eller paypal. Da har du mulighet å få tilbake pengene!

Qxl er på saken. Så får vi se hva de klarer.

Det er ikke noe hjelp å få hos qxl hvis noe slikt skjer. De sletter også negative karakterer du måtte gi etter svindel.

Håper du tar feil. Sunn fornuft og ettikette tilsier at selger ikke får fortsette, eller?

Nå er det ikke bare meg som sliter. Går du inn å ser på prifilen til selger er jeg desverre ikke eneste:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

så lenge du har tlf nr har du jo navn adresse på fyren

offentliggjør det om ikke det hjelper å anmelde han. spre på FB å her så er det nesten garantert at noen kjenner han.

sikkert ikke like morro for han da når plutselig venner og kjente vet hva han holder på med

Joda han er på FB. Og jaggu driver han ikke nettbutikk( i midtnorge) innfor fluebindingsmatrealer :lolu: . Kommer litt an på utviklingen nå men skal ikke se bort fra at jeg blåser den på div nettsteder. :ass:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Jepp. Saken ble anmeldt og etter 5mnd fikk jeg en telefon fra Helgeland politikammer som meddelte at selger var villig å betale tilbake. Penger er refundert og jeg frafaller anmeldelse. Ok gjort av selger men jeg advarer netthandel(skal ikke "blåse" navn på fluefiskenettsiden) med adresse Vega;)

Så får vi håpe alle andre som ble rundlurt, får refundert det de har utestående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.