Gå til innhold
Fiskersiden

Sjøormen i Seljord


kjs
 Share

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Følgende sitat sier vel det meste:

"Jeg har enten filmet et knudrete hode eller overdelen på en pukkel komplett med tagger, forteller Jan-Ove Sundberg til Varden. Objektet ekspedisjonslederen så var tre til fire desimeter langt, svart og med mulige innslag av rødt og hvitt."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karleif

Ja vel alle tvilere, nå er uhyret filmet[ ;) ]

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=238965

Må sei att eg gleder meg til å se filmen.

Ja eg trekke tilbake all min sarkasme om at uhyret ikke finnes. Jeg er nå også overbevist. Er det noen som har noen buttons og T-shorter. "Selma for President"[ :( )]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Dr.Fish

Er det ikke rart at de mest intelligente romvesener alltid oppsøker de mest uintelligente jordboere som feks. Jannicke Jarlum, og at sjøormer alltid fotograferes av folk som ikke er i stand til å ta et klart bilde av en død ku på tremeters hold?

Dr.Fish

Hahahahhahahah

*LEEER*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Det var som en løve som brølte i jungelen

Ja for løver lever jo i jungelen !?!?

sitat:Bildene er hentet fra en video som viser ormen svømme bortover vannet og forsvinne etter noen titalls sekunder

ti-talls sekunder, men allikevel klarer han ikke å stille skarpt ?!? Mangler han begger armene ?

Konklusjonen er vel at mannen enten er dum som ett brød, eller så tror han virkelig på det selv og burde vel dermed vært innlagt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Ja, sjø-ormene er predatorer som holder småfiskbestanden i sjakk og er derfor viktige i bestandsøyemed. Problemet er vel bare at "småfisken" er litt liten. Kjempegjedder eller badende mennesker er vel kanskje et mer fristende bytte.

Ellers var det jo utrolig skuffende at det ikke var en enste sjøorm-observasjon fra Oslo-området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Botnvatnet i Saltdal. 12 moh. Orm som viser seg for fastboende og turister.

Finnsnesvatnet. En gutt som kom fra et diskotek, så en lyserød sjøorm som dukket oppgjennom isen. Party - party.

Ormsjøen, ved Bergen. Mange i et brudefølge fikk panikk og druknet da båten hvelvet, etter at sjøormen nærmet seg båten"

Morsomme kommentarer:-) Ormsjøen har jeg forresten aldri hørt om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.