Gå til innhold
Fiskersiden

Daiwa-Cormoran?


kjs
 Share

Recommended Posts

Er det noen som kjenner til Daiwa-Cormoran fiskeutstyr, særlig stengene og snellene? Har skjønt at de er store i Tyskland og delvis noen andre steder rundtom i Europa...

Stengene er billige og ser OK ut, men jeg lurer veldig på kvaliteten er? Og hvorfor er Daiwa-navnet med? Noen som vet?

Har nemlig sett på noen meite og surfstenger som er svært interessante...[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Lasse_88

Hei KJS. Er dette noe du vurderer å ta inn i nettbutikken din?

Nei, var vel egentlig til eget bruk jeg tenkte i første omgang[:I] (+ at det er morsomt å kikke på andre stenger ift. produktutvikling på et seinere tidspunkt). Daiwa-Comoran har noen spennende stenger så det ut som, og jeg holder jo hele tiden på å vurdere hvordan "mitt" produktutvalg skal utvides[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cormoran er et gammelt merke fra opprinnelig fra Tyskland. Det eies nå av Daiwa i Tyskland, derav samarbeidet.

Cormoran selges som "biliigmerke" hovedsakelig i Tyskland, men også i noen andre land. Modellutvalget er også mer eller mindre tilpasset det tyske/mellomeuropeiske markedet.

Daiwa Europa har sitt hovedsete i Skottland, men der produseres hovedsakelig stenger for det britiske hjemmemarkedet. Frankrike har sitt eget sortiment produsert i Østen som det meste av andre merker. Tyskland har sitt sortiment og vi her i Skandinavia har også et eget sortiment spesiellt produsert for vår type fiske.

Alle Daiwa sneller produseres i Japan, Taiwan eller Kina på egne fabrikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.