Gå til innhold
Fiskersiden

Rimelig fryseboks ønskes


Fiskemannen
 Share

Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av Fiskemannen

kun egnet for trygdede og annet rask.

trygdede og annet rask ?, hadde jeg vært trygdet så hadde du fått så ørene flagrer med slike uttalelser.

Ønsker ingen vondt her i verden, men håper at du selv havner på trygd så kan vi spør om du regner deg selv for "rask" ??

NB ! har ingen tips om fryseboks til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ovejan

sitat:

trygdede og annet rask ?, hadde jeg vært trygdet så hadde du fått så ørene flagrer med slike uttalelser.

Ønsker ingen vondt her i verden, men håper at du selv havner på trygd så kan vi spør om du regner deg selv for "rask" ??

NB ! har ingen tips om fryseboks til deg.

Hahaha, nå var dette ment som en spøk. Men når det er sagt så er omtrent en fjerdedel av Norges befolkning på trygd. Jeg er såpass dømmende at jeg er 100% sikker på at en god del av disse er arbeidsføre mennesker som i latskap benytter seg av systemet (mao RASK)

Og du Ovejan, drar vel såpass mye fisk at du trenger fryseboksene dine selv [ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Fiskemannen

sitat:Opprinnelig postet av ovejan

sitat:

trygdede og annet rask ?, hadde jeg vært trygdet så hadde du fått så ørene flagrer med slike uttalelser.

Ønsker ingen vondt her i verden, men håper at du selv havner på trygd så kan vi spør om du regner deg selv for "rask" ??

NB ! har ingen tips om fryseboks til deg.

Hahaha, nå var dette ment som en spøk. Men når det er sagt så er omtrent en fjerdedel av Norges befolkning på trygd. Jeg er såpass dømmende at jeg er 100% sikker på at en god del av disse er arbeidsføre mennesker som i latskap benytter seg av systemet (mao RASK)

Og du Ovejan, drar vel såpass mye fisk at du trenger fryseboksene dine selv [ :) ]

spøk ? dårlig forsøk på det spør du meg. Heller et kraftig støt mot de som er trygdet med god samvittighet og de er det mange av.

At en fjerdedel er trygdet i Norge kan jeg ikke uttale meg om men jeg tror på dine tall siden det ser ut som du følger godt med på dette og er optatt av det. At det er late folk som benytter seg av det er jeg også sikker på ( da er vi i allefall enig om en ting).

"Og du Ovejan, drar vel såpass mye fisk at du trenger fryseboksene dine selv [ :D ]"

og hva var dette ?? ennå et forsøk på humor eller ? Jeg forstår ikke hva eller hvor du vil med denne setningen ? Finnes det noe krav om at vi må være storfangere med masse rapporter her på forumet, for å ha noe her å gjøre ?

Og siden det virker som du er optatt av det også, så har jeg 1 stk ca 200 l fryseboks med pizza,is, kjøtt og agn ( 23 makrell, 4 sild og 2 kg reker)

sist jeg fisket var for ca 6 uker siden fikk en lange på ca 1 kg

i løpet av ca 2 t fiske fra båt.

Etter som jeg ser at du er av den typen som bruker angrep som beste forsvar når du har "drete" deg ut så forventer jeg ingen unnskyldning for at du greier alle trygdede og annet rask under samme kam. ( kunne også tenkt meg å fått vite hva som ligger under "annet rask")

Hvis du vil svare meg mer på dette så vennligst ta hjernen ut av fryseboksen først (hvis du har) ( fryseboks altså ) ( mitt dårlige forsøk på humor [xx(])

men siden jeg er på "hugget" så kan jeg opplyse deg om at du kan :

Opplysninger om hvilke varer som til enhver tid er til salgs kan du få ved å ringe:

Affi 52731880.

Mobiltlf. 95226244

bruktbutikken på Årabrot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Gismervik

Trenger også en liten koselig fryseboks, men klager ikke på "trygdede og annet rask" for det.

Skal nok ordne seg..............

henger meg på her [ :D ][ :) ][ :D ] kunne ikke sagt det bedre selv, men jeg kunne ikke dy meg [ :D ][ :D ] måtte bare reagere [ B) ] ser ut som tema utvikler seg i feil retning [xx(], men,men det får bli som det blir [ :D ][ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ovejan

sitat:

og hva var dette ?? ennå et forsøk på humor eller ? Jeg forstår ikke hva eller hvor du vil med denne setningen ? Finnes det noe krav om at vi må være storfangere med masse rapporter her på forumet, for å ha noe her å gjøre ?

Såsåså, trekk pusten rolig og les setningen en gang til. Den setningen betyr akkurat det det står. Jeg vet hvem du er og at du fisker en del på havet og får en del fisk. Dermed trodde jeg at du muligens puttet noe av denne fisken i fryseren. Verre var det ikke,

Skulle gjerne diskutert videre, men vi får ta det senere da jeg må på jobb og tjene penger til de trygdede (Hei til dere forresten!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

sitat:Opprinnelig postet av Jørgen

sitat:Opprinnelig postet av tryta

FINN-kode: 6713485 bedre sent enn aldri. den er desverre langt unna.Tønsberg. en bra side er gisbort.no[ :) ]

Men der bor jo jeg! Og gjett hva jeg trenger...[ :D ][ :D ]

ble det boks på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.